Nyt rumat ja lihavat av-mammat tähän pinoon!
Kommentit (18)
-maha roikkuu edellisen raskauden jäljiltä
-jalat pullottavien suonikohjukäärmeiden peitossa
-isot tissit roikkuu
-hartiat lysyssä, huono ryhti
-iho kalpea, taikinamainen, kulmakarvat nyppimättä
-tukka hapsottaa, rasvainen
-naama kaikenkaikkiaan silmälasien kanssa kuin petolinnun perse
Kuulostetaan niin samanoloisilta, pituus ja muu ulkoasu ihan samoja, paitsi mulla jo paino tippunut laihiskurimuksessa 90 kiloon edellisen 112 kilon sijasta. Vois tsempata toista, muistuttaa vaikka siitä hiustenpesusta ja salaatinsyönnistä :D
Vierailija:
-maha roikkuu edellisen raskauden jäljiltä-jalat pullottavien suonikohjukäärmeiden peitossa
-isot tissit roikkuu
-hartiat lysyssä, huono ryhti
-iho kalpea, taikinamainen, kulmakarvat nyppimättä
-tukka hapsottaa, rasvainen
-naama kaikenkaikkiaan silmälasien kanssa kuin petolinnun perse
sillä olen kolmannella kuulla raskaana :) Pahoinvoinnin takia paino on jopa pudonnut nyt .
Ehkä sitten joskus...
t: 8
Vierailija:
Kuulostetaan niin samanoloisilta, pituus ja muu ulkoasu ihan samoja, paitsi mulla jo paino tippunut laihiskurimuksessa 90 kiloon edellisen 112 kilon sijasta. Vois tsempata toista, muistuttaa vaikka siitä hiustenpesusta ja salaatinsyönnistä :DVierailija:
171/93. Ikuinen laihduttaja :(
Pahantuulisena ruma, hymyilevänä ihan ok ;) Suihkussa on pakko käydä, että kehtaan mennä töihin.
162cm/ 92kg. Yli mallista kasvaneet vaaleaksi raidoitetetut likaiset hiukset.
Eikä tässä vielä kaikki, olen myös tyhmä.
Kerrankin ketju, jossa minä voin loistaa.
Ai niin, olen myös yksinhuoltaja ja lähihoitaja.
Koittakaa pistää pahemmaksi.
juu erittäin lihava ja suht ruma.
165cm/110kg
syödyt kynnet, huono iho, ohut hiirenhäntä tukka, silmälasit
3 lasta on. Perse on leveä, reidet paksut ja maha roikkuu; Niin ja pienet nahkarukkaset lerpattaa joiden pitäisi olla rinnat. Ihme jos mies ei halua koskea minuun!!! 168cm ja 74kg!!!!! Ja vielä kaiken kruunaavaat iki-ihanat silmälasini! Niin, unohtamatta hormoonikierukan aiheuttamia finnejä! Ja mitähän vielä... :D
lapsi on jo 5-vuotias, mutta yhä näyttää siltä, että olen raskaana. tunnustelin just aamulla, että kun makaan mahallani, niin pyllyyn tulevat selluliittikuopat on jättimäisiä.
ruma en oo. paitsi että oon, kun tää läski ei oo kovin nättiä, ja vaatteet näyttää pahoilta päällä.
Siis jos onkin liikakiloja pitääkö silti olla variksenpelätin??
Puhtaudesta huolehtiminen on ihan perusasia!
Vaikka on ylipainoa, voi silti pitää ulkonäöstään huolta. Käydä kampaajalla, meikata kevyesti, pukeutua kivoihin oikeankokoisiin vaatteisiin, eritoten pitää kunnostaan ja hygieniastaan huolta.
Ei pelkkä ylipaino tee naisesta rumaa, jos muuten huolehtii itsestään, mutta rasvainen letti ja hoitamaton iho on vastenmielistä laihallakin.
-170cm ja 100kg
-leveät hartiat
-paksut selluliittireidet
-sääressä suonikohju
-pieni kaksoisleuka
-isot roikkuvat rinnat
-iso nenä isossa päässä
-rumat kasvot
-pitkät, ihan nätitkin hiukset, mutta en osaa laittaa niitä
-en osaa meikata
-haisen hieltä vaikka tekisin mitä
Lisäksi:
-kova jännittämään
-sosiaalisesti taidoton
-masennukseen taipuvainen
-ei kovin älykäs
-hiljainen ja ujo
-kykenemätön hillitsemään syömistä, sekä myös kykenemätön hakemaan apua (mikään " syö vähemmän ja liiku enemmän" ei toimi, sillä minulla ei yksinkertaisesti ole itsekuria)
Kyllä elämä on hienoa...
-160cm/78kg
-yli mallin kasvaneet hiukset (usein myös likaisen näköiset vaikka pesen kyllä kahden pvän välein...)
-roikku tissit
-roikku maha
-JÄTTI perse (ja tästä voin sanoa,etten TODELLAKAAN tunne ketään kellä olis isompi!!!!)
-paksut reidet ja lyhyet persjalat muutenkin
-notkoselkä joka oikein " kivasti" korostaa tuota JÄTTIpersettä...
-eikä rahaa jolla ostaa kivoja vaatteita :(
sit toinen mikä kuulema auttaa on joku mineraalikivi-deo?? siitä mulla ei oo hajuakaan mitä se on? tai mistä saa...
Niin ja tuosta syömisen hillitsemisestä :) Mä painoin vielä tammikuussa myös 100kg (kts ylempää nykynen paino ja pituus..) ja olin sitä mieltä että mitä väliä edes yrittää kun en kuitenkaan pysty.. No,sit mä tajusin,etten tietystikkään pysty hillitseen syömisiä kun kotona on aina jotain sellasta mitä syödä.. Ja aloin hillitseen itseni kaupassa! (wau,enks olekkin nero,heh heh...)
Ainoot herkut mitä annan itseni syödä on tuore kurkku ja juustoriisikakut (epäilijät,kokeilkaa NAMI!! mut vaan ne friggsin,ne kopiot oli pahoja!!) ja light lime cokis tai joku muu reilusti light limsa.
Teen kerran pvässä oikean ruuan,muuten en syö sen lisäksi ku noita yllä mainittuja ja sit höyrytettyjä kasviksia niin paljon kuin jaksan ja ruisleipää (sitä missä 11% kuitua) light juustolla.
t 24
Ilmoittaudun heti.