Kivikylän suositut Lihapullat.
Ostin paketin. Avasin. Se haju. Paketti pihalle tuulettumaan.
Puraisin palan. Kumimainen karmean makuinen pallero. Sattui joku rustokin hampaiden väliin.
Pallero Koiralle. Söi sen ahnaasti. Toinen. Nuuhkaisi ja jätti siihen.
Syökö ihmiset oikeasti tuollaista paskaa?
Kommentit (22)
Ei noissa mitään valittamista ole. Ehkä sulle sattui pilaantunut paketti.
Kerran olen maistanut. Ihmisravinnoksi kelpaamatonta tavaraa.
Jaa? Minusta ovat hyviä ja lihaisia.
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa mitään valittamista ole. Ehkä sulle sattui pilaantunut paketti.
Ihan vakavissasiko puhut?
Meillä niitä kutsutaan koirankoulutuspulliksi
Kivikylät ihan syötäviä, jos uskomatonta moskaa haluat niin HK toimittaa...
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Minusta ovat hyviä ja lihaisia.
Hyviä ja lihaisia? Eihän ne edes muistuta Lihapullaa maultaan ja koostumukseltaan. Hajusta puhumattakaan.
Miten ne siellä tehtaassa saakin ne tuollaisiksi. Varmaan joku Jyrki Sukulan resepti.
Lihapullien valmistushan pitäisi olla hyvin yksinkertaista niin että tehdaskin pystyisi ne tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vai ihan pihalle tuulettumaan 🙄
Osta ja avaa. Tulee mieleen se kun kerran avasin Hapansilakkapurkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen maistanut. Ihmisravinnoksi kelpaamatonta tavaraa.
Usein paista voissa sipulia ja väh jauhotan kastikkeeksij a sinne kokkikarton pullia , silloin kun on kiire tai laiskottaa.
Kiirepäivän pikaruokana pari kertaa vuodessa.... Se haju on kyllä melkoinen.
Snellman on enempi mun makuun valmispullissa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uusavuttomat ja syrjäytyneet kai. Onhan se säälittävää jos ei edes Lihapullia pysty itse tekemään.
Toisaalta, kaikki on helppoa ja nopeaa sitten kun osaa. Melkoista tuhertamista se lihapullanteko itsellänikin oli 20v iässä.
Kivikylä = HK. Liha on painepesurilla irrotettu luiden ympäriltä, liimattu yhteen transglutaminaasilla (lihaliimalla), sekoitettu hieman mausteita ja "paranteita" mukaan ja ahh, gurmeeta ihmisille! Koira on oikeasti hyvä indikaattori. Jos ei kelpaa koiralle, ei sitä voi ihminenkään syödä.
Vierailija kirjoitti:
Kiirepäivän pikaruokana pari kertaa vuodessa.... Se haju on kyllä melkoinen.
Snellman on enempi mun makuun valmispullissa.
Snellmannia kun osti niin ruoka juoksi itse paketista suoraan roskikseen ja jätteenkuljetusauto kieltäytyi tyhjentämästä roskista hajun vuoksi...
vieläkö Atrian päätuote on Venäjän punainen lenkki, siellähän Atria on tehnyt paljon kauppoja vuosien varrella?
Ihan vain tiedoksenne älykääpiöt että se haju ei tule itsestään lihapullista vaan pakkauskaasusta.
Joku veijari aina pieraisee niihin rasioihin tehtaalla ennen sulkemista. Olen usein haistanut selvän PIERUN hajun lihapullapaketista.
Jotkut uusavuttomat ja syrjäytyneet kai. Onhan se säälittävää jos ei edes Lihapullia pysty itse tekemään.