Kun kerron ihmisille, etten halua lapsia
...Muilta tuleva reaktio on usein: "Vielähän sullon aikaa."
Missä universumissa tuo on looginen vastaus? Kun pointti ei ole ikäni vaan se, etten halua?
Sitä paitsi olen 46-vuotias.
Lopettakaa loukkaavat kyselyt ja kommentoinnit, kun ette tiedä mitään toisen ihmisen elämästä, kokemusmaailmasta tai suunnitelmista!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, mutta on kysytty.
- ap
Höpsistä höö.
Tinder-miehet ainakin kyselevät. Kun sanon ei ole lapsia enkä halua, sanovat "vielähän sullon aikaa".
Tuttua! Monella viisikymppisellä miehellä lukee Tinder-profiilissa perhesuunnitelmien kohdalla "Mietin vielä" tai "Haluan lapsia".
Kuka haluaisi tehdä lapsen 50-vuotiaan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka selittävät tämän tästä, että eivät halua lapsia. Mitä sitten? Harva 46v selittää, että haluaa lapsia, joten onko siitä omasta päätöksestä pakko tehdä iso numero?
Minä en halua vihreitä korkokenkiä.
Hyvin monet ihmiset kertovat siitä että haluavat saada lapsia, ja kun lapset ovat aikuisia, kerrotaan sitten kuinka paljon niitä lapsia haluttiin ja miten kivaa lasten kanssa on.
Jos sitten vela kertoo myös omasta velaonnestaan, se onkin ongelma?
Kertoo että tässä asiassa on kahdet säännöt.
Itse haluan idotissisiä 15v lapsia, mutta ei ole laillista.
Minäkin olen tehnyt selväksi, ettei haluata miehen kanssa lapsia, niin aina saa kuulla joskus "kyllä joskus teilläkin on sitten sellainen pieni pullero". . Yleensä noi ihmiset ovat kyllä 50-70 luvulla syntyneitä. Nuoremmilta ei koskaan kuulu tuollaista.
Miksi ei voi vain vastata, miten asia on: "en halua lapsia". Eikös tuosta "ei kuulu sulle"-vastauksesta juurikin spekuloinnit ala, jos nyt kukaan edes jaksaa asiaa enempää ajatella.