Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos annan ilmaiseksi vauvan/taaperon vaatteita

Vierailija
01.07.2026 |

Niin onko oikein että tämä henkilö pistää ne ilmaiseksi saadut vaatteet samantien myyntiin kirpparille? 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilön piti toimittaa ne vaatteet lapsenlapselleen, mutta laittoikin ne itse myyntiin kirpparille. Ei ollu siis hänelle tarkoitettuja vaatteita enkä ollut antanut lupaa myyntiin. Olisinhan minä voinut myydä ne itsekin. 

Ap

Siinä tapauksessa ota yhteys siihen henkilöön, jonka piti saada vaatteet. Sinähän vähän niin kuin valehtelit avauksessa. Et antanut niitä tuolle henkilölle, joka vaatteet myi, vaan pyysit häntä toimittamaan ne kolmannelle henkilölle.

Juuei.

Älä sotke asiaan ihmistä, joka todennäköisesti on autuaan tietämätön siitä, mitä olette sopineet, eikä halua osallistua ko. kiistaan. Ja jolla todennäköisesti on lastenvaatteita ihan riittävästi jo omasta takaa.

Vierailija
22/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilön piti toimittaa ne vaatteet lapsenlapselleen, mutta laittoikin ne itse myyntiin kirpparille. Ei ollu siis hänelle tarkoitettuja vaatteita enkä ollut antanut lupaa myyntiin. Olisinhan minä voinut myydä ne itsekin. 

Ap

Oppia ikä kaikki. Jatkossa myyt itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tiettyjä vaatteita, jotka  halusin takaisin ikäänkuin muistoksi.  Silloin sanoin , että tämä pitää palauttaa. Kommunikoikaa.

Vierailija
24/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tiettyjä vaatteita, jotka  halusin takaisin ikäänkuin muistoksi.  Silloin sanoin , että tämä pitää palauttaa. Kommunikoikaa.

Säästä ne muistot, älä lainaile eteenpäin. Lapsiperheissä on paljon vaatteita ja tavaraa, lainavaate on rikkoutua tai vaihtua päiväkodissa tai vaikka mennä pesussa huonoksi. Anna eteenpäin vain sellaista tavaraa mistä raaskit ihan oikeasti luopua, etkä välitä mitä sille tapahtuu.

Vierailija
25/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia kun joku jatkuvasti varasteli vaatteita leikattiin ne silpuksi ja roskiin.  

Vierailija
26/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa ota yhteys siihen henkilöön, jonka piti saada vaatteet. Sinähän vähän niin kuin valehtelit avauksessa. Et antanut niitä tuolle henkilölle, joka vaatteet myi, vaan pyysit häntä toimittamaan ne kolmannelle henkilölle.

Todennäköisesti tuo saaja ei tiedä mitään koko asiasta, eikä halua tulla sotketuksi ap:n ja anoppipuolensa riitoihin.

Vierailija
27/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla mustasukkainen pois antamistaan tavaroista sen paremmin kuin lahjoistakaan. Jos toivoo että annettuja kamoja ei myydä eteenpäin, se kannattaa sanoa suoraan. 

Vierailija
28/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla mustasukkainen pois antamistaan tavaroista sen paremmin kuin lahjoistakaan. Jos toivoo että annettuja kamoja ei myydä eteenpäin, se kannattaa sanoa suoraan. 

En ole mustasukkainen. Teko on vaan aika röyhkeä. Itse valkkas kaapista vielä vaatteita mitkä menee muka tytärpuolen lapselle. On vienyt aiemminkin säkkikaupalla vaatteita. Nyt näin sen kirpparipöydän missä oli niitä vaatteita myynnissä. En ole antanut lupaa myydä niitä. Kartutan näköjään tämän henkilön lomakassaa. Luottamus meni. 

Ap

Vierailija
29/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa laitat eteen päin vaatteita, jotka haluat säilyttää muistoina? Mitä jos niihin tulee tahra tai sauma repee? 

Vierailija
30/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mustasukkainen. Teko on vaan aika röyhkeä. Itse valkkas kaapista vielä vaatteita mitkä menee muka tytärpuolen lapselle. On vienyt aiemminkin säkkikaupalla vaatteita. Nyt näin sen kirpparipöydän missä oli niitä vaatteita myynnissä. En ole antanut lupaa myydä niitä. Kartutan näköjään tämän henkilön lomakassaa. Luottamus meni. 

Ap

Onko tämä joku vitsi?😂

Vierailija
31/31 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei jumalauta. Naiset pitäisi laittaa johonkin holhoukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä