Nainen, mitä katsot miehessä?
Mikä miehessä saa naisen pään kääntymään? Jykevä leuka, leveät hartiat, vahvat kädet, litteä vatsa, timmi peppu vai mikä? Kyllä naisetkin miehiä vilkuilee? 😉
Kommentit (70)
Jos puhutaan puhtaasi ulkonäöstä niin vahvan näköiset kädet on kyllä kuuman näköiset. Ei siis mitkään bodarin pullistelukädet vaan sellaiset normaalit josta näkee et on kuitenkin treenattu. Tulee jotenkin naisellinen ja turvallinen olo niiden syleilyssä :D
Kerran elämässäni olen jäänyt katsomaan miestä puhtaasti ulkonäöllisen seikan vuoksi. Sillä oli täydelliset käsivarret. Jäi mieleen kun en yleensä ihan kauheasti moiseen kiinnitä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstä kaikkia muita kohtaan.
Tämä!
Sitä, onko mies mielenkiintoinen. Onko kiinnostuksia johonkin. Onko miehessä elämää ylipäänsä. Saa olla introvertti, olen itsekin.
On ihanaa, jos mies on myös hyvä silmälle (ja nenälle!)
Perässävedettäviä olen nähnyt liikaa, ja mammanpoikia jotka toivovat että "nainen vetää kelkkaa".
Hyvät hiukset (luonnonkihara best), kauniit pianistin sormet ja hieman nörttimäinen olemus. Silmälaseista ja hoikkuudesta plussaa. Näkyvät lihakset iso -.
Vierailija kirjoitti:
Hampaat!
Ja se, ettei ole ällöttävää, inhottavaa, luotaantyöntävää, epäsiistiä risupartaa! Yäk, yök, yök!!!!!
Joo just, risuparta on hirveä. En tajua naista joka sietää tuota kaljua mörökölliä suttuisen parran kera.
Silmät ja ryhti tekevät miehen, Tiklas korjaa.
Naapurissa on silmäkäs mies, tervehtii reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Naama, pituus, tyyli. Näen ehkä kaksi hyvännäköistä miestä vuodessa.
Hyvin sanottu. Ei niitä juuri näe. Se käytös näkyy, jos sellainen on. Rumat turpajouhet yököttävät.
Kiillotettu kalju. Hyi. Miksei leikkaa niin kuin Saarinen. Hän on nyt komea mies naisenkin silmään.
Ulkonäköä. Pidän kauniista ja hoikista vaaleista miehistä, usein heillä on kaunis poikaystävä.