Nyt Valio boikottiin
Kommentit (54)
Eli siis tuottajat myy maitoaan Valiolle tietämättä paljonko siitä saa rahaa?
Vierailija kirjoitti:
tietääpäs, koska on itse omistajana. poru tulee siitä, että kun tuottajien valitsemat hallituksen jäsenet muuttavat hintaa, niin joku joka ei ole hallituksessa kokee sen vääryydeksi. hallituksen tehtävä on kuitenkin ajatella toimintaa kokonaisuutena. ei yhtä tuottajaa.
valio ei vain voi nostaa maidon hintaa, koska noin 40% maidosta menee vientiin ja kun maailmalla on ylituotantoa, ei suomalainenkaan kuluttaja ostaisi huomattavasti kalliimpaa maitoa, jos vaikka ruotsalaista saisi paljon halvemmalla. vastaavasti ulkomailla ei suomalaisille tuotteille olisi kysyntää, kun hinta olisi niin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Olen boikotoinut jo vuosia.
voikotoit siis suomalaisia tuottajia. miksi?
Valion maitoa olen boikotoinut vuosikausia. Raejuusto on ainoa, mitä olen syönyt, mutta sekin menee vaihtoon nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En siedä epärehellistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietääpäs, koska on itse omistajana. poru tulee siitä, että kun tuottajien valitsemat hallituksen jäsenet muuttavat hintaa, niin joku joka ei ole hallituksessa kokee sen vääryydeksi. hallituksen tehtävä on kuitenkin ajatella toimintaa kokonaisuutena. ei yhtä tuottajaa.
valio ei vain voi nostaa maidon hintaa, koska noin 40% maidosta menee vientiin ja kun maailmalla on ylituotantoa, ei suomalainenkaan kuluttaja ostaisi huomattavasti kalliimpaa maitoa, jos vaikka ruotsalaista saisi paljon halvemmalla. vastaavasti ulkomailla ei suomalaisille tuotteille olisi kysyntää, kun hinta olisi niin korkea.
No miten Valio voi laskea tuottajahintaa takautuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä epärehellistä toimintaa ne suomalaiset tuottajat oikein tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä epärehellistä toimintaa ne suomalaiset tuottajat oikein tekee?
Eikö sanottu, että Valio ei maksa asiallista rahaa heille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten Valio voi laskea tuottajahintaa takautuvasti?
ei. ei niitä takautuvasti lasketa. Valion hallitus ilmoittaa tulevien kuukausien tuottajahinnat. tuottajille maksetaan ennakkohintaa. tulevien kuukausien ennakkohintaa lasketaan, jotta valio ei loppuvuonna olisi miinusmerkkinen tuloiltaan. jos tulee positiivinen tulos, maksetaan jälkitiliä tuottajille.
>Eikö sanottu, että Valio ei maksa asiallista rahaa heille?
valion omistaa tuottajat itse! mikä tässä on vaikea ymmärtää? tuottajille maksetaan ennakkona tuottajahintaa ja sitä muutetaan, jottei ajauduta lopputilikautena miinusmerkkikseksi.
ei ole erillistä yritystä nimeltään Valio, vaan tuottajat itse omistavat sen.
Haluan herätä aamulla Valion konkurssiin.
Ostan tilalta suoraan. En halua mitään huijaria siihen väliin.
Vierailija kirjoitti:
eli suomalaiset maitotilat konkurssiin?
Saatana minä maksan tehdystä työstä, en korruptiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli suomalaiset maitotilat konkurssiin?
Hakeudu hoitoon.
>Eivät enää halua maksaa tuottajille.
et näyttävästi ymmärrä, mitä osuuskunta tarkoittaa ja kuka sen osuuskunnan, tässä Valion, omistaa 🙄🤦
Valio lähtee Suomesta 3-5 vuoden sisällä. Hollantilainen emoyhtiö tarkkailee tilannetta. Maito kolmiosta tulee markkinajohtaja vielä.
Sinulle.