Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisin kauppias niin kieltäisin omien kassien tuomisen ostoksille kauppaan.

Vierailija
30.06.2026 |

Ostan itse aina muovikassin kun menen kauppaan ostoksille. Kuuluu hyvin tapoihin. Et omaa ruokaa vie ravintolaankaan ja ala siellä syömään sitä. Kauppiaana heittäisin asiakkaat ulos jotka tuo omat kassinsa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Kassit eivät saa käydä ostoksilla.

Vierailija
2/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet kävisivät ostoksilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisessä K-kaupassa oli kyltti, "näytäthän kassisi kassalla." Kaivoin kassit esiin ja se likka alkoi kiljumaan hysteerisesti. Outoa palvelua minun mielestäni.

Vierailija
4/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa katteeseen jos kauppias rupeaa kieltämään puolet asiakkaista.

Vierailija
5/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi muovarit on niin halpojakin. Jotain 59c kipale. Melkein ilmaisia. Voisi nostaa hintaa, niin tulisi enemmän liikevaihtoa ja ehkäpä katettakin pikkuisen lisää.

Vierailija
6/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kassit on ekologiset, otan aina kauppaan mukaan 🍑

Vierailija
7/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uikuti uikuti

Vierailija
8/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pallit himaan tai vain naiset ostoksille?

Vierailija
9/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa katteeseen jos kauppias rupeaa kieltämään puolet asiakkaista.

Plus maailma tuhoutuu

Vierailija
10/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisessä K-kaupassa oli kyltti, "näytäthän kassisi kassalla." Kaivoin kassit esiin ja se likka alkoi kiljumaan hysteerisesti. Outoa palvelua minun mielestäni.

:DD 

Vierailija
11/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksesi et ole kauppias, et pärjäisi. Juurihan oli kampanjoita että älkää ostako aina uusia muovikasseja vaan käyttäkää niitä monta kertaa. Itse en ole ostanut tänä vuonna yhtään muovikassia, muutaman olen saanut ostosten yhteydessä. Muovikasseja riittää, ei tarvi turhaan ostella. Uravalintasi on osunut osittain oikeaan kun et ole kauppias.

Vierailija
12/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on yritetään suojella maapalloa ja noiden muovikassienkin hintaa nostettiin jotta ihmiset ottais useemmin kestokassin mukaan. Kuten että ne ilmaset pikkumuovipussit lähti. Ei kauppa tee niillä fyrkkaa juuri yhtään, mutta kieltämällä kestokassit menis varmasti pakkasen puolelle

Vierailija
13/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan taas harvinaisen tyhmä aloitus.

Vierailija
14/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on näitä parikymppisiä uuskonservatiiveja. Keksinyt ovelan keinon alistaa naisia vähän lisää, kun vain kassittomat voivat mennä kauppaan. Pääsee vielä sanomaan niille, joiden mielestä ruokaostosten tekoon ei vaginaa tarvita, ettei ehkä tarvita, mutta vaaditaan. 

Vierailija
15/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksesi et ole kauppias, et pärjäisi. Juurihan oli kampanjoita että älkää ostako aina uusia muovikasseja vaan käyttäkää niitä monta kertaa. Itse en ole ostanut tänä vuonna yhtään muovikassia, muutaman olen saanut ostosten yhteydessä. Muovikasseja riittää, ei tarvi turhaan ostella. Uravalintasi on osunut osittain oikeaan kun et ole kauppias.

Itse olen ostanut pari kolme. Pikkupusseista kieltäydyn aina, kun niitä kassalla tuputtavat. En ymmärrä, miksi jogurtit tms. pitää erikseen pakata "pieneen pussiin". Siellähän ne menevät isosa kassissa niin kuin kaikki muutkin ostokset, päällimmäisinä, niin ei mene kannet rikki. 

Vierailija
16/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem, jos kauppias alkaa kyselemään onko kassi omasi. Sanot vaan että ei ole, se on naapurin, otin lainaksi.

Vierailija
17/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä takit, hihat, kaavut, huput ja muut?

Vierailija
18/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea tämä varsinkin keski-ikäisille miehille.

Vierailija
19/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaiden kasseja tarkistavat vartijat tulevat kalliiksi. Helpompaa kun jokainen ostaa kassalta muovipussin.

Vierailija
20/21 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi reppu pitäisi ostaa joka kerta? Entä jos käyttää mummokärryä?