Kun nainen asettelee kaksin käsin pitkiä hiuksiaan, mitä hän viestittää miehelle?
Kommentit (24)
En viesti mitään, haluan että hiukset ovat kuohkeammin.
ei yhtään mitään, tuskin edes on huomannut sinua
Että ne prkeleet tulee koko ajan silmille.
Sinulle miehelle minulla on hiusteni kohentamisessa piiloviesti, että Citymarketista saa nyt Pirkka suodatinkahvia tarjoushintaan.
Kun mies ja nainen jo ovat vaihtaneet uteliaita katseita, on rintojen esitteleminen, hiuksia kaksin käsin haromalla tai yläraajoja selän tai niskan taakse venyttelemällä, naiselta vahva suopeutta ilmaiseva viesti.
Ei yhtään mitään.
Nainen vain haluaa asettaa hiuksensa mukavammin eikä mieti sinua.
Se on varoitus miehelle, ja signaloin sillä omaa elinvoimaani. Sitä, että olen tarpeeksi vahva potkimaan munille.
Monella naisella on tapana sukia hiuksia, varsinkin nuoret naiset tekevät tätä paljon. Olen tulkinnut sen hermostuneisuudeksi, tylsyydeksi jne. Näyttäisi olevan jonkinlainen maneeri. Ja kyllä, netissä sanotaan, että on ihastumisen merkki, mutta ei todellakaan ole sitä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies ja nainen jo ovat vaihtaneet uteliaita katseita, on rintojen esitteleminen, hiuksia kaksin käsin haromalla tai yläraajoja selän tai niskan taakse venyttelemällä, naiselta vahva suopeutta ilmaiseva viesti.
Stereotyyppisestihän miehet valittavat että naiset menevät heti neuroottisesti vääriin johtopäätöksiin mutta tässä tehdään ihan sama juttu.
Mikä lasketaan rintojen esittelyksi, ylipäätään se että ne ovat olemassa? Hiuksia harotaan koska ne ovat joko tiellä tai sitten henkilö voi olla vaikka muuten hermostunut. Venyttely on usein pelkästään venyttelyä eikä merkki kiinnostuksesta. Mistä ysärin romanttisista komedioista te näitä nappaatte.
Vaaran merkki. Jos mies haluaa vielä jotain elämältään, kannattaa jättää tuollainen nainen omaan rauhaansa.
Että nyt on tosi kyseessä, pitää saada hiukset kuntoon. Ja sitten seommoro.
Yrittää metsästää pois hiuksissaan asuvaa täilaumaa.
Viestittää että ap:lla on jotain mielenterveysongelmia.