Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yllätys! Tässä on uusi TTK-juontaja

Vierailija
30.06.2026 |

Veronica Verho.

Kommentit (246)

Vierailija
241/246 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Sointu on vaikka muka on kieltäytynyt. Lopetti juuri podcastinkin sopivasti.

Jospa Sointu ja Janni vuorotellen juontavat tai kolme juontajaa? Sointu ja Janni lopettivat podcastin ja sanoivat, että heistä kuullaan pian. Onko TÄMÄ se?

"Me ei saada teille ihan kauheasti kertoa, mitä tapahtuu. Kyllä te meitä vielä kuulette, mutta me emme voi kertoa vielä, että milloin...", Sointu Maikkarin viihdeuutisissa. 

Toivottavasti ei. Kumpaakaan joudu kuulemaan enää yhtään missään.

Vierailija
242/246 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

S. Laine on pitkän linjan juontajakonkari ja hieno personaa mutta on vakuutellut vahvasti sitoutumistaan Sanoman leiriin joten siellä pysynee.

Rappäri Petri Nygård taustoineen (anteeksi) ei ole kyllä ansioksi, vaan osoittaa niin huonoa makua, että maku meni naisestakin sen siliän tien. Kenties ainoa yhdistävä tekijä, ellei kumpikaan halua lapsia.

Räppärillä on lapsi

/ Ai ^ tyrkky-Alonan kanssa vai. /

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/246 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi Jannika B. (< Bergroth), sen verran luuhannut realitystä toiseen. Joskaan ei täsmäisi siihen, että uudella juonatajalla olisi ennestään juontajakokemusta.

Vierailija
244/246 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaan uudeksi juontajaksi Viivi Pumpasta. Hän on voittanut itse TTK:n kilpailijana, hän on juontaja ja hän on juuri sellainen positiivinen ja ihana ilopilleri ja energiapommi, jota tämä ohjelma tarvitsee. Eikä ole millään tavalla ärsyttävä eikä tekopirteä niin kuin jotkut typerykset ovat väittäneet. Hän sopisi siis kaikin puolin paremmin kuin hyvin uudeksi juontajaksi.

Vierailija
245/246 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan uudeksi juontajaksi Viivi Pumpasta. Hän on voittanut itse TTK:n kilpailijana, hän on juontaja ja hän on juuri sellainen positiivinen ja ihana ilopilleri ja energiapommi, jota tämä ohjelma tarvitsee. Eikä ole millään tavalla ärsyttävä eikä tekopirteä niin kuin jotkut typerykset ovat väittäneet. Hän sopisi siis kaikin puolin paremmin kuin hyvin uudeksi juontajaksi.

Totta! Hyvä, joskin vähän yllättävä ehdotus. Mutta miksipä tosiaan ei? 

Vierailija
246/246 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Riihimäen oma  Nina Lahtinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi