Yllätys! Tässä on uusi TTK-juontaja
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan uudeksi juontajaksi Viivi Pumpasta. Hän on voittanut itse TTK:n kilpailijana, hän on juontaja ja hän on juuri sellainen positiivinen ja ihana ilopilleri ja energiapommi, jota tämä ohjelma tarvitsee. Eikä ole millään tavalla ärsyttävä eikä tekopirteä niin kuin jotkut typerykset ovat väittäneet. Hän sopisi siis kaikin puolin paremmin kuin hyvin uudeksi juontajaksi.
Totta! Hyvä, joskin vähän yllättävä ehdotus. Mutta miksipä tosiaan ei?
Kyllä se on Riihimäen oma Nina Lahtinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei, pilasi jo Putouksen riekkumisellaan.
Vierailija kirjoitti:
No täähän se oli. Se on Niina!
Pipsa Hurmerinta, eikö kukaan ole häntä ketjussa keksinyt. Voisiko malleista sanoa, että he sädehtivät tai ainakin heidän siihenkin tulisi kyetä, koska se on aika paljon vaadittu muilta, joiden vihjeeksi annetaan lisäksi vain juontaja. Nyt tuntuisi kyllä täsmäävän, niin vakuuttava juontajakokemus, että jos joku muu onkin valittu, niin itku vaan. Siinä voisi olla eleganssiakin, hänessä. Aivan uudenlaista eleganssia, joka kuuluisi paritanssiin ja sen juontoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan Marja Hintikka.
Hän olisi loistava valinta
Marco Bjuström: Mihin hän on unohtunut. Jos ammattilainen olisi juontajamassa, olisi kanttia sanoa jotain hiukan muutakin kuin vain kertoa kuka esiintyy seuraavaksi ja kysellä aivan typeriä, vaikka ne käsikirjoitettuja takahuoneen kysymyksiä ovatkin.
Toni Wirtanen. Tai joku muu eläköitynyt muusikko. Joka voisi ehkä kommentoida ainakin rytmitajua, jos se juontajalta sallittaisiin.
Se on Marja Hintikka, voisin lyödä satasen vetoa
Olivat tänään Vapun kanssa hotelliaamiaisella, ja heillä on kuulemma ”asioita”, ”paljon asioita”.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä eväät.
Onneksi tatskat riittää
Mieluiten the one and the only - Ella Kanninen.
Paras ttk-juontaja kautta aikojen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vappu pimiä, varma tieto.
Yök, pelkkää kärsimystä sen ääni!
Viime kaudellahan jo tiedotettiin, että Vappu ei jatka ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Marja Hintikka sanoo suoraan, onko hän uusi Tanssii tähtien kanssa -juontaja
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011863363.html
Yksi katsojien suosikeista Pimiän seuraajaksi on Marja Hintikka. Kun Hintikalta kysytään, onko hän tuleva TTK-juontaja, vastaus tulee nopeasti:
- En ole.
Häntä itseään työllistää parhaillaan Nelosen Huvila & huussi, jolle hän haluaa antaa kaikkensa. Hintikan juontama uusi kausi alkaa 16.3.
- Jos olen sitoutunut johonkin, en ala katsoa taakse.
Marjakin on jo siis kertonut, ettei ole uusi Ttk juontaja.
Onko uusi TTK juontaja sittenkin Lola Odusoga. Tuota nimeä ei ole ainakaan mainittu täällä. Lola voisi olla hyvä juontaja ohjelmalle.
Itse haluaisin nähdä Taru Valkeapään.
Ei ole Jasmin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28578991-f903-4cca-b6df-6114ec…
Marco Bjurström ja Taru Valkeapää liian vanhoja. Ella Kanninen sietämätön lässyttäjä. Viivi Pumpanen olisi hyvä valinta.
Itse veikkaan uudeksi juontajaksi Viivi Pumpasta. Hän on voittanut itse TTK:n kilpailijana, hän on juontaja ja hän on juuri sellainen positiivinen ja ihana ilopilleri ja energiapommi, jota tämä ohjelma tarvitsee. Eikä ole millään tavalla ärsyttävä eikä tekopirteä niin kuin jotkut typerykset ovat väittäneet. Hän sopisi siis kaikin puolin paremmin kuin hyvin uudeksi juontajaksi.