Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ENSKOJEN VIIKONLOPPU~~~

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, Aleksi on nukkunut ulkona jo yli 3 tuntia inahtamatta :O

Ei tällasta oo tapahtunu moneen kuukauteen... Mutta ei tässä oikein oo osannu tehdä mitään järkevää kun kokoajan ajattelee että pian se herää.

Taitaa olla pojalla univelkaa. Nyt alan kyllä epäillä eilistä Tuttelialtistusta, nukkuisiko noin hyvin moisen jälkeen... Kyselinkin asiasta jo tuolla sairaudet ja allergiat -puolella, josko joku kokeneempi osaisi kommentoida.

Evellä aikas hieno menopeli :)

Han, en ole laittanut soseisiin pakastamisvaiheessa vielä rintamaitoa enkä vettäkään. Yleensä kun olen ekoja kertoja maistattanut uutta makua, olen lypsänyt suoraan annokseen maitoa. Myöhemmin en ole enää lisännyt maitoa kun maku on tullut tutuksi, vettä korkeintaan jos on tuntunut sose liian jäykältä.

NYT se poika heräsi!

Viipero

Vierailija
22/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Karssulin tavoin minäkin olen ollut ihan pihalla, mutta nyt piti tulla vähän lukaisemaan missä mennään!

Emiliinalle myöhästyneet nimpparionnittelut! Nakilla vietetään samaisena päivänä nimppareita ;)

Jokos D:n vointi on parempi?

PiKi - olipas hienoa kuulla, että Artun kuhmu on laskemassa!

Aurora se jaksaa huhkia pihalla - hatunnostot! Me ei olla miehen kanssa kumpikaan pihaihmisiä...tai siis kyllä me pihalla tykätään olla, mutta siitä ylläpitopuhjaamisesta ei tykätä. Joku pihasuunnittelija saakin suunnitella meidän uuteen kotiin mahd helppohoitoisen mutta silti siedettävän näköisen pihamaan :)

Viipero siitä säpsähtelystä kyseli...valitettavasti en osaa kyllä noin niin kuin ammatin puolesta sanoa siihen yhtikäs mitään :( Isompien ihmisten pääknupit on enemmänkin meikäläisen alaa ;)

Leenikselle aurinkoa ja parempaa mieltä! Nuo on kuules niitä äitiyden kasvukipuja, jotka menee kyllä ohi :) Ne on kyllä kieltämättä ahdistavia mietteitä...nimim. kokemusta on!

Onpas Amy varsinainen rämäpää-mama! Mä en ikipäivänä uskaltais motskarin ohjaimiin....(autossakin kun on tunnetusti mulle jo riittävästi haastetta) Kyydissä olen kyllä joutunut istumaan paljonkin, kun miehellä oli pyörä....joka LUOJAN KIITOS myytiin :) Varsinainen p-housu taidan olla...

Meillä ei tainnutkaan olla mikään tiheän imun kausi viime viikolla....sitä kesti niin älyttömän vähän aikaa. Eli se yks ainoa yö herättiin kolme kertaa - sen jälkeen ollaan palattu n.8h yöuniin. MUTTA nyt Nakilla on alkanut olemaan jotain ilta-angsteja! Huuto alkaa illalla, kun pitäis mennä nukkumaan, ja kestää 15-30min. Ja mikään ei auta. Tuota on ollut nyt kolmena iltana. Pitäis ehkä koittaa hiukan aikaistaa nukkumaanmenoa, jotta ei ehtis tuommoista tulla...jos vaikka johtuu yliväsymyksestä?

Huomenna Nakki saa ekan piikin - onneksi mies pääsee mukaan henkiseksi tueksi. Mielenkiintoista nähdä miten paino on kehittynyt, kun viime neuvolasta on yli kuukausi aikaa. Musta kyllä tuntuu, että Nakki kasvaa ihan hienosti - siksi ei olla vielä mitään maitoa tuhdimpaa evästäkään edes harkittu. (vastaus Hanin kysymykseen tuli samalla :)

Hitsi nyt iski SIPSIHIMO! Ihan pakko hakea niitä HETI kaapista....

Makkara & Nakki 3kk

ps. mä olen mukana terdetreffeillä! Pitäiskö pistää pino pystyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ookaan oikein kerinnyt muutamaan päivään koneelle, ainakaan kunnolla kirjoittelemaan... Paljon kaikkea touhua ollut ja taas tulossakin. Eilinen meni reissun päällä koko päivä, kun oltiin juhlimassa yhden tutun häitä. Aino jaksoi hienosti söpöillä ja edustaa koko päivän ;) On se kyllä paljon hauskempaa noita häitäkin juhlia, kun on mukana tollanen pikku-touhuli, jonka menoa voi seurata :)

Luin kyllä jutut läpi, mutten muista enää mitään :DD Paitsi Evellä on tosi komee menopeli, miehellekin näytin ja hänkin tykkäsi että on hienot!!!

Viipero; pääsittepä helpolla ton altistus-jutun suhteen, jos päivä vaan riittää... Meillä onkin kaikki mennyt päin mäntyä tässä asiassa, ja itseä kyllä harmittaa ettei aikoinaan menty vaan yksityislääkärille suoraan! Siis uskon, että siellä olis asiat hoituneet nopeammin ja meitä vanhempiakin olis ehkä voitu jopa kuunnella ja jopa uskoa mitä me sanotaan... No, jospa tää meilläkin vihdoin alkaisi selkiämään, ens viikolla on lääkäri missä " puretaan koodit" eli selviää mitä maitoa ollaan milläkin viikolla saatu ym. Ja nyt kun ollaan sählätty näitten maitojen kanssa ees takas, on kiinteidenkin syöminen paljon takkusempaa kuin aikoinaan :( Meillä kun yks ihminen syö, se vaatii kolmen henkilön 100% panostuksen ;)) Eli Aino yrittää vastustella ja pitää suuta kiinni, jompikumpi vanhemmista syöttää ja toinen koittaa avittaa tekemällä ties mitä sirkustemppuja, että Aino unohtaa mitä on tekemässä ja syö " vahingossa" ;) Siis ihan naurettavaa!!! Aikasemminhan se söi ihan hyvin ja " normaalisti" :)

Kummeista oli ollut puhetta; Ainolla on kolme kummia, mun veli vaimoineen ja sylikummina on miehen vanha lapsuuden kaveri & edelleen meidän hyvä kaveri.

Soseitten tekemiseen; mä soseutan kasvikset keitinliemeen, ja pakastan sit " syöntivalmiina" kappaleina jääpalarasiaan, ja siitä sitten teen vaikka mitä mixejä kun otan sulamaan vähän sitä ja vähän tätä jne... Joskus heitän sit " valmiiseen" ruokaan mukaan maitojauhetta, mutta en aina. Ja aika paljon meillä syödään kaupan purkkiruokaa " lantrattuna" bataatti-perunalla ;) Eli ½ prk kaupan ruokaa ja omatekosta kaveriksi.

Emiliinalle ja Emmille myöhästyneitä nimpparionnitteluja!

Tuolta lattialta kuuluu ihana " tää-tä-tä-tä..." Aino keksi ton uuden jutun muutama päivä sitten, ja hokee sitä sit koko ajan, jopa aamulla ennen kuin silmät aukeaa ;))

Ai niin, Queenille onnea yöllä nukkuvasta tytöstä ;) ootte te sitä jo saaneet odottaakin!

Nyt mä meen leikkimään " Tätättään" kanssa ;)

t. Ope ja Aino 7 kk

Vierailija
24/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä istun ;)

Burde, saat tehdä sunnuntaisin töitä niin paljon kuin jaksat ja se ei vaikuta äippärahaan. Sitten muilta päiviltä saat minimiäippärahan eli oliko se nyt 11,60 euroa + tietenkin palkan :) Viet vain aina kelaan selvityksen tehdyistä töistä ja paljonko olet tienannut!

Liia on päässyt unen makuun :D Johan sitä odotettiinkin ;)

D:lle pikaista paranemista tulehduksista!

Muuta en sitten taas saakaan kirjoittaa Idan mielestä...

Vierailija
25/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon 11,60e niiltä päiviltä kun teet työtä, muuten normaalisti...

Vierailija
26/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#800080]MAKKARA, kyllä se on ihan hyvin voinut olla joku tiehän imun kausi, ei ne välttämättä kestä ihan viikkoa ;) Ei meilläkään syöty tiheämmin kuin kahtena päivänä ja yöt meni kahdella kolmella syötöllä, niinkuin normaalistikin. Mutta nyt tuntuu, että poika on ollut melkein koko viikon tavallista hyväntuulisempi. Tai no ainahan poju on tyytyväinen, mutta nyt on vielä tavallista vähemmän itkeskellyt ja muuta. - Tuli muuten mieleen, että meilläkin oli tuossa 2-3 välillä joku " vaihe" , että Sampo itki joka ilta puolisen untia ennen unen tuloa. En tiiä mikä oli, mutta nyt taas ei oo pitkiin aikoihin itkeskellyt tuolla tavalla iltaisin. Toki yhäkin kitisee jos on oikein väsy, mutta ei tuollaista suoraa huutoa. Enpä kyllä osaa antaa mitään neuvoja, kun en edes tiedä, mistä meillä johtui tuo iltahuuto, mutta nyt se on jo helpottanut, ehkä teilläkin on vain joku " vaihe" ...?

Kiitos ohjeista tuon soseiden pakastuksen suhteen :)

Tänään meillä muuten maistettin pikkuisen porkkanasosetta. Sampo taisi tykätä siitä enemmän kuin perunasta, oli vissiin makeampaa. Vaikka kyllä se tuollekin kovasti irvisteli, mutta tällä kertaa taisi jopa niellä pikkuisen! :D Onpahan nyt saanut vähän tuntumaa, että miltä tuntuu niellä muutakin kuin maitoa.

Toisaalta tuntuu, että pitäiskö sitä jo alkaa niiden soseiden kanssa värkkäilemään, mutta sitten taas tulee mieleen, että toinen on niin pieni vauva vielä, mitä turhia! Ehtii se noita kiinteitä syödä vielä melko kauan elämänsä aikana ja kun kuitenkaan ei ole mitään varsinaista syytä (poju kasvaa jne.) aloittaa kiinteiden maistelua, niin miksipä aloittaisi...

Tuli mieletön onnellisuuspuuska, kun tajusin TAAS kuin ihana lapsi mulla on! (Ja mies tietty ;)) Miten jotakuta voi rakastaa niin paljon, vaikka tosiasiassa se vie aikaa, rahaa, energiaa yms.? :D Sampo on vaan niin täydellinen pieni ihminen! Tulee tippa linssiin, kun kuuntelee, kuin se juttelee isille tuolla keittiössä :´) Pitää vissiin mennä halimaan Sampoa nytten!

Han ja Sampo[/color]

Vierailija
27/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin avata sanaisen arkkuni edes kerran...kiitos vielä kaikille, jotka pistäytyivät o-puolella onnittelemassa!

Meillä on hiukan ollu raskasta tämä alkuaika, tyttö nyt 2,5 vk ja itku ja huutaminen sen kuin lisääntyy...vatsanpuruja kait itkeskelee. Vaikka vasta näin vähän aikaa kulunut, alkaa äiti olla aika poikki. Ja pinna tosi kireä, että tulee tiuskittua miehelle ja sitten on molemmilla paha mieli...

Pääosin imetän, mutta tyttö on kova syömään, joten saa lisäksi tuttelia (aluksi nania). Olen imettämiseen aika turhautunut, kun ajattelen, että toinen saa vatsanväänteitä mun maidosta...öisin hyssyttelen tyttöä kyyneleet valuen, kun toisen tuska tuntuu niin pahalta...

Käytettiin Cuplatonia 1,5 vk, mutta musta siitä ei merkittävää apua. Nyt käyty vyöhyketerapiassa jo kolme kertaa, huomenna neljäs kerta.

Mies ei ole pitänyt isyyslomaa, mutta tehnyt hiukan lyhempää työpäivää. Mieli on aika maassa...

Leenistä yritin huhuilla palstalla, kun hänellä hiukan samanmoisia kokemuksia...kaikki myötäelävät kokemukset auttaisivat!

Yritän päästä teidän juttuihin kiinni tässä lähiaikoina!

-mooli ja tyttö 18 vrk

Vierailija
28/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt Iitukka on yöunilla niin josko sitä ehtisi jotain kirjoitella¿

Kauhean moni oli pohtinut imetystä, sen iloja ja suruja jos nyt niin voi sanoa. Minä itse ainakin olen ajatellut, että se vuosi imetystä on lyhyt aika ja kun silleen asennoituu niin kaikista vastoinkäymisistä huolimatta sitä vaan jatkaa. Vaikka meillä nyt ei mitään ns. ongelmia olekaan ollut, mutta kyllä sitä on monet kerrat tullut päästeltyä ärräpäitä, kun neiti säpsii sylissä kun pitäisi tissitellä. Eli rintaraivarit on kovin tuttuja täälläkin, niin kuin tiheän imun kaudetkin. 3kk ikäisestä asti neiti ei ole osannut oikein syödä hälyisissä paikoissa, välillä joudun sanomaan miehellekin kotona että et sä viitsisitsä olla hengittämättä sen aikaa kun Ida syö. Jos Ida lopettaa touhun kesken, niin johan taas tunnin päästä syödään jne. Pihi kun olen, niin onhan imettäminen taloudellisestikin halpaa puuhaa :D Kukin tekee omalla kohdallaan tietenkin oman päätöksensä, mutta älkää ihmeessä niin kauhean helpolla luovuttako :)

Soseistakin on ollut juttua. Mehän aloitettiin ne 6kk iässä. Päätin pienessä mielessäni, että soseet aloitetaan 6kk iässä, jos ei nyt mitään kauhean radikaalia tapahdu yöunien pituudessa. Halusin siis siirtää soserumbaa mahdollisimman pitkälle, kun onhan se pelkkä imettäminen niin halpaa ja helppoa ;) Me aloiteltiin tosiaan potulla ja aika pian sekaan porkkanaa. Nyt syödään jo perunaa, porkkanaa, maissia, parsakaalia, kukkakaalia, kesäkurpitsaa, bataattia, herne-maissi-paprikaa, kauraa, ruista, riisiä, kaurapastaa, naudan jauhelihaa, kanaa, kalkkunan jauhelihaa, kirjolohta, kananmunaa jne¿Eli siis melkeinpä kaikkea mahdollista mitä vain olen keksinyt. Minusta on ihanaa tehdä soseita itse, juuri pari päivää sitten tein 24 annosta pakastimeen. Silloin tällöin annan valmisruokia. Äidinmaitoahan ei kannata laittaa vielä pakastusvaiheessa, kun kuumennus tappaa siitä kaikki ravintoaineet. Minä lämmitän ruuan aina kuumaksi, annan hetken jäähtyä ja sitten lantraan maidolla. Siinä vaiheessa kun teen soseet tehosekoittimella, niin jätän sinne vitamiinipitoista keitinvettä :)Oikeastaan olen nyt jättänyt jo maidon pois ruuasta, kun en kerta kaikkiaan voi enää lypsiä tai pumpata kun maitoa tulee muutenkin jo ihan liikaa¿

Evellä oli ihanat vaunut :)

Iida-Linnealle onnittelut prinsessasta!

Nakilla on kyllä mahtavan pituiset yöunet! Saakoot anteeksi sen yhden yön :D

Ykkösopen Aino on alkanut ¿puhumaan¿. Ida alkoi tuon tä-tä-tään puolen vuoden iässä ja oli se kyllä ihan eri kuuloista sen jokeltelun jälkeen :) Toivottavasti saatte selkeyttä nyt siihen maito-allergiaan!

Leenaliinu on nähnyt painajaisia. Minäkin näin aluksi usein sellaista unta, että Ida tippui sylistä. Myöhemmin uniin tuli sellaista, että olin luvannut mennä töihin ja porasin miehelle että miten ihmeessä ne pärjää kotona illan, kun Ida ei huoli pulloa ja miten minä pärjään täysine rintoineni. Seuraavana yönä näin unta että olin lenttisturnauksessa ja etsin koko ajan puh.numeroa, jotta voisin kysyä missä Ida on hoidossa ja kukaan ei osannut sanoa mitään. Oli kyllä ihanaa herätä noista unista ja kuunnella oman mussukan rauhallista hengitystä vailla murheen murhetta :)

TatskaG. Ei oo, eikä tuu :D Miehellä on 2 ja se riittää tässä perheessä ;)

Amy oli käynyt ajelemassa motskarilla. Mun miehellä on myös sellainen, mutta antoi sen nyt tänä kesänä isänsä ajettavaksi¿ Minä en moisista välitä¿

Pi-ki, oletko ottanut kuvaa siitä Artun patista? Näin näkisit pieneneekö se oikeasti? Toivottavasti on tosiaan vain kolhaissut sen johonkin!

Karssuli, meillä on myöskin noita huutokohtauksia ollut, ensin ne alkaa kun pitäisi mennä nukkumaan ja vähän väliä herätään itkemään. Yöllä usein Ida rauhoittuu kuitenkin itsekseen, joskus tarvitsee vähän pään silitystä. Tiedä sitten liittyykö jotenkin eroahdistukseen meillä ainakin?

Elovena, terkat vissiin usein suosittelee aloittamaan maissivellillä? Ja kannattaa tosiaan antaa aluksi aamulla¿

Viipero, jos se tutteli oli jo kadonnut Aleksin elimistöstä kun noin hyvin nukkui päikkäreitä?

Vierailija
29/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ihan kokonaan oman navan, tai siis Idan :)

En nyt muista mitä olen viimeksi kirjoitellut. Ida on oppinut uusia taitoja. Tänä aamuna noustiin pinniksessä istuma-asennosta polvilleen pinniksen reunaa pitkin. Pari päivää on noustu muutaman kerran konttausasentoon. Istuma-asennosta mennään konttausasentoon ja siitä sitten pari konttausaskelta ja lässähdetään mahalleen :) Ryömitä ei sitten millään vaikka kuinka houkuttelisi, ehkä Ida jättää sen kokonaan väliin?

Eroahdistuskin senkus jatkuu. Tämänkin illan olen istunut olkkarin lattialla Ida sylissä. Iitukka ei suostu istumaan edes lattialla mun vieressä, sylissä vaan. Raskaalta tämä tuntuu (minusta siis kun ei voi mitään tehdä), mutta silti vähän väliä tulee sellaisia onnellisuuspuuskia tuosta ihanasta pienestä ihmisestä :)

Nyt on kyllä alkanut todellakin tuntumaan siltä, että minun on päästävä miehen kanssa KAKSIN elokuviin. Meidän on pitänyt mennä jo pitkään, mutta minä en ole raaskinut olla Iitukasta erossa. Eiköhän me molemmat selvitä hengissä siitäkin reissusta (mummeli tulee meille hoitamaan Idaa) ensi viikonloppuna :)

Sitten kysymys: Koska olette ostaneet ensiaskelkengät? Oletteko käyttäneet sisällä niitä? Mummeli on nyt sitten totuttanut Idan siihen, että häntä pitäisi koko ajan kävelyttää. Mua ihan kauhistuttaa kun neidin jalat menee välillä toinen itään ja toinen länteen :D

MiaMik ja Ida 7,5kk+

Vierailija
30/30 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Pari tuntia sitten palattiin mökkireissulta. Huh huh! Ainahan tuo on istumista, 6h suuntaan.. Neiti matkusti NIIN HIENOSTI että äippä on kyllä ihan hirmu ylpeä! :))) Nukkui kiltisti ja söi kertaalleen sekä nautiskeli vaipanvaihdosta taukopaikalla.. Muutenkin ihanan aurinkoinen neiti oli koko viikonlopun. Nautti uudesta puuhiksesta sekä naureskeli kaikille meille! :)

Isomummon syliinkin päästiin ja saatiin oikein valokuvattua naiset 4 polvessa. Kovasti harmitti jättää mummo taas sinne (sairaalassa, 97v), mutta juhannuksena mennään taas. Ja vein hänelle hienon pöydälle laitettavan valokuva-albumin/kehyksen joka on puolillaan kuvia pikku-neidistä. Lähetän hänelle tulevalla viikolla muutaman kuvan lisää. :)

Luin kaikki pinot, mutta antakkee anteeks jos en ihan kaikkea kommentoi.. Vain ne mitkä jäi äkkiseltään väsyneenä mieleen.. ;)

KANDI + muut ¿ ihan äitiporukalla ulosmeno kuulostaa kivalle! Count me in! :) Taidettiin joskus joidenkin kanssa siellä odotus-puolella moisesta haaveilla..

TINSULA oli kysellyt kuinka monta kummia.. Meillä tuleepi 2 ¿virallista¿ kummia. Molempien naisten miehet ovat sitten myös kummeja, toinen on eronnut kirkosta ja toinen on kreikkalainen eli ¿vääräuskoinen¿.. ;)

IIDA-LINNEA ¿ olitkin saanut jo paljon kommentteja mutta lisäänpä omani. :) Meidän neiti säpsähtelee myös. Ja joskus oikein herää unestaan siihen ja sitten itku onkin TOSI lohduton. Olen myös ajatellut että se on ihan normaalia. Ja meidän neidin silmät rähmi myös aika rutkasti parin ekan viikon aikana, nykyään ei enää..

PI-KI ¿ tsemppiä ja jaksamusta muuttoon! Se on rankkaa, mutta ah niin palkitsevaa sitten kun olette uudessa kodissa!!! Kiva kuulla jos se Artun kuhmu ois vähän pienenemään päin..

POPPIKSEN matsi jäi sitten vähän tyngäksi. Varmasti oli kurjaa mennä kotiin kun toinen niin hirmusti itkee, mutta toisaalta ihanaa kun ¿hiljenee välittömästi¿ omassa sylissä.. Eiköhän noissakin hoitohommissa harjoitus tee mestarin. Meillä nimittäin tyttö on LA-aamun siskolla about 2,5h hoidossa (meillä kotona) koska mä pääsen kampaajalle! :) Ja samaisena iltana sitten on ystävien häät. Neiti jää sitten mummolaan hoitoon alkaen klo 14.30, kenties puolille öin, ellei sit mene huonosti tai sitten tosi hyvin.. Saa nähdä..

NINCA ¿ mun sympatiat on täysin sun puolella sen ex-asian suhteen! Itse numeroni vaihtaneena (myös salaiseksi) suosittelen sitä. Yrität nyt vaan nauttia ihanasta vauvasta ja miehestäsi! :)

JENNILLE & D:lle jaksuja korva- ja keuhkoputkentulehduksen kanssa!!! Pikaista paranemista pienelle!

LEENIS ¿ ihan kuulostais normiajatuksilta noi ¿baby blues¿-ajatukset.. Itse kullekin niitä tulee. Mulle tuli varsinkin sillon alussa kun neiti itki masuvaivojaan ja ei oikeasti tiennyt mitä itkua milloinkin oli. Ja meillä myös, mies veti neidin ekan kk:n aikana pariin otteeseen oikein kunnon jurrit ja oli yöt pois kotoa, sekä on mennyt töistä harrastuksiinsa.. Eli eipä ole tämä mamma hirmusti saanut omaa aikaa. Mutta nyt mulla on se rintapumppu ja hienosti on tytölle maistunut pullostakin mamman maito, eikä ole ollut ongelmia pumppailu suhteen, joten enköhän mäkin pääse pikkuhiljaa omiin menoihini. ;) Mä lähden mieluusti kaupungille tms joko tyttelin kanssa tai ilman.. Sen kun kyselet mikäli kaipaat seuraa.

MOOLI ¿ meillä oli myös alku aika rankkaa, välillä oli jopa yksi yö itkua ja huutoa 7h putkeen. Tiedän, ei oo helppoa! Itsekin itkua väänsin kun en oikein muuta voinut.. Meillä tuo itkeskely on jo helpottanut, vaikka vielä masuvaivoja onkin, enimmäkseen niitä pieruja. Toivottavasti teilläkin helpottaisi! Kovasti jaksuhaleja sinne!!!

OK, eiköhän tuo vaaka-asento kutsu. Voikaa hyvin ja palstailen taasen huomenissa! Toivottavasti saan vähän enemmän aikaa itselleni kun miehellä on vapaapäivä..

Mammis + Tiitiäinen :)[/color]