Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISTEN la-su***

19.05.2007 |

moi ja hei taas..aamupala,pyöräillen kohti salia jne..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

iida ryömi eilen vähän matkaa kun houkuteltiin sitä :) jospa se siitä lähtis kohta ;)

Vierailija
2/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KHP: hienoa, siitä se Iidakin kohta lähtee posottamaan vaudilla pitkin lattioita. ei muuta kun pesurätti vatsaan kiinni niin lattiakin puhdistuu... ;) Mä olen vakaasti miettinyt tätä keinoa jo useasti.

ERIA: hopi hopi lääkäriin tarkistuttamaan koipeliini.

PUMPULI on jo monta päivää vaikuttanut tosi pirtsakalta, kevättä rinnassako?

Vitsit että tuo vauva on taas tukossa. Mun mielestä sillä on kuumettakin, mutta en saa yksin mitatuksi :( Ihan järkyttävä kassialmayskä ja kaamea nuha.

Meinattiin tästä lähteä lasten kanssa tuonne läheiselle kotieläinpihalle käymään. Harmi kun on vähän harmaa ilma, vaikka niin piti tulla kaunista tänään. Kylmäkin tuolla ulkona oli kun vein koiran.

En tiedä onko ihan vikatikki lähteä, kun tuo pikkuinen on noin kipeenä. Mutta mä olen luvannut tän reissun jo joku aika sitten enkä viitsisi taas perua isoilta tytöiltä etukäteen sovittua kivaa. Toivottavasti ei vauvan tauti pahene sitten.

Just yöllä ajattelin (kun likka valvotti), että kylläpä tää vauvavuosi on mennyt ihan liian nopeasti. Mitähän tästäkin jäi käteen, tuntuu, että olen unohtanut jo suurimman osan? Tästä olis niin pitänyt nauttia, vaan kohta se on ohi. Ja toisaalta tää vuosi on ollut kevään osalta varsinkin niin kauhean raskas kaikkine itkuineen ja muineen. Mites muut? Oletteko onnellisia kun TAAPEROAIKA alkaa?

Kai sitä pitää lähteä pakkaamaan eväät ja lääkitsemään vauvaa.

Jamssa + tytsy 9kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa tuuletuksisa: meillä nukuttiin tänään puol ysiin, jiiihuuu!!!! Ja välissä likka heräsi vain kerran puoli viideltä, jolloin kyllä meni tovi että ymmärsi jatkaa unia. Olen yleensä vielä tuossa viiden kuuden maissa imettänyt likan ja sitten on nukkunut seiskaan, mutta nyt päätin että tissiä en anna kun illallakin veti kunnon satsin puuroa. Ja kas kummaa, likka aikansa protestoi mutta hyytyi sitten. :)

K.h.p: Hienoa, että iida lähtee jo liikekannalle. Itse olisin tuon meidän neidin osalta toivonut että olisi vielä hetken aikaa pysynyt siellä maantasolla. Mistä pääseekin sujuvasti JAMSSAn esittämään kysymykseen... Toisaalta on kyllä niin haikea olo kun tuntuu, että tämä typyn vauva-aika ja varsinkin se ihan pikkuvauva aika on mennyt NIIN nopeasti ohi. Mutta ihanahan se on huomata mimmonen oma persoonansa tuosta pikkupimusta on kehittymässä! :) Ja kyllä mun mielestä tuo 1 vee on ehkä sitä kaikista hurmaavinta aikaa... Ihania touhottajia, aurinkoisia hymynaamoja vielä enimmäkseen ja uhma siintää vielä jossain KAUKANA tulevaisuudessa....;) Esikolla oli juuri eilen semmonen " ei,ei ja vielä kerran ei" päivä että meni kyllä jo huvittavuuden puolelle. Kysyttäessä " tykkäätkö jätskistä?" poika vastasi pontevasti " EN!" , niinpä...;)

Jamssan pikkulikalle lähetän kovasti paranemissäteitä! Meilläkin on neidillä olut kauhea rohiseva yskä jo varmaan viikon päivät mutta ei ole kuumetta ollut joten olen kyllä uskaltanut ulkonakin olla typyn kanssa. Ja vaunuissahan on vielä hyvä tuulensuoja ja kyllähän ne täksi päiväksi lupasi ainakin lämmintä säätä, joten kyllä minä varmaan uskaltaisin sinne kotieläinpuistoon lähteä jos ei nyt ihan kekäleeltä tytsy tunnu.

Pumpuli: vielä en kaivanut moottorisahaa esille, mutta kyllä taitaa kohta kylän koivut kokea kadotuksen....;) Ärsyttää kun ei tietenkään voi edes tabuja ottaa kun vielä imettää. :( Sama juttuhan se oli vuosi sitten, lastensa takia on vaan äidin kärsittävä.....;)

Mukavaa viikonloppua!

oinas " dedä dukossa" mamma

Vierailija
4/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JAMSSA: Kyllä minusta voit lähteä ulkoilemaan,kunhan vauvalla vaan tarpeeksi vaatetta,ettei saa kylmää. Viileä ilmahan vähentää yskän ärsytystä ja laskee turvotusta limakalvoilla. Kuumeinen lapsikin nukkuu paremmin viileässä,mutta ilmeisesti kuumetta on oltava alle 38,5,näin muistaisin...mutta minun muistinihan on tunnetusti hyvä mutta lyhyt.

OINASMAMMAlle jaksamista tuon allergian kanssa, heinäaikana minä olen sitten tukossa...

Jaaha ja sitten on ukko sitä mieltä,että kone kiinni,kauppalappua tekemään.

Palaan...

Ope ja Leevi

Vierailija
5/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehtymisiä kovasti jamssan tytsylle! Mutta kyllä minäkin varmaan eläinpuistoon menisin jos ei koko ajan itke tai sellaista.

Me oltiin tänään jo uimassa aamutuimaan vauvauinnissa. Ostin tuossa jonkun leena lehtolaisen pokkarin tarjouksesta ja mies laittoi aamupalaa niin voin tästä sitten mennä sohvalle nauttimaan aamupäivästä kun Neiti vielä nukkuu autokopassaan tuossa eteisessä. Uiminen on niin raskasta puuhaa näille pienille kuitenkin...

Ei harmita minua että vauva on jo pian taapero. Minä nautin aika lailla siitä että Neidistä on jo enemmän itsellekin seuraa niin ja ei enää yleensä itke niinkuin pikkuvauvat joista ei oikein tiedä välttämättä että mikä nyt on. Suloisia nämä pienet ovat tämänkin ikäisinä.

Kiire nauttimaan siis vapaa-ajasta eli sohvalle mars käy tämän mamman tie....Viikonloppuja kaikille!

Pia ja Neiti 9kk

Vierailija
6/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään on mun hemmottelupäivä!!!!

Meiltä jäi äitienpäivä viettämättä, yhteiselon 7vuotispäivä ja mun synttärit kuun vaihteessa vietetään eri maissa joten TÄNÄÄN on SE päivä kun kaikkea vietään.

Nyt aamupäivästä mennän kaikki ulos kaupungille (siis omaan kylään) ja perhelounaalle. Sitten Leon menee hoitoon ja me suunnataan Cityyn ja loppuilta on yllätys mulle!

Jamssa kyseli siitä vauvavuodeta ja täytyy sanoa että kun on eka lapsi niin ei sitä oikein edes tajua että joku vauvavuosi on päättymässä :) Kyllä varmaan kaiholla muistelen tätä aikaa mutta juuri nyt tuntuu kun vaan toivon että lapsi kohta oppisi puhumaan ja osaisi hiukan enemmän kommunikoida niin että tämä mammakin ymmärtäisi...

Onnea k.h.p ja iida, meillä ei vieläkään konttaus onnistu ja sekö poikaa harmittaa.....osaa jo asennon mutta siihen se tyssää, reppana.

Nyt valmistautumaan lounaalle mutta OIKEIN mukavaa viikonloppua kaikille eloisille!

minik joka on ihan innosta soikeana mutta pelosta jäykkänä jättämään lapsi hoitoon (Leon on ollut vaan mummilassa ennen)

Vierailija
7/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut mitata kuumetta ihan kainalosta? Mä mittaan aina niin, en lähde edes yrittämään sohimaan minnekään muualle. Eli vauva syliin ja mittari kainaloon, ja itse puristaa vauvan kättä sylissä siten että mittari pysyy. Siitä saa kyllä riittävästi suuntaa onko kuumetta vai ei. Ehkä kuumeista lasta ei kannata viedä ulos. Ainakin jos miettii itseään niin kovin palelee jos on kuumetta. Mulla on ollut nyt 2 päivää 38 astetta, joten ihan järkkyä oli käydä äsken ulkona. (Ilmeisesti rintatulehdus ekaa kertaa elämässäni) Paranemisia!!

Vierailija
8/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moips kaikille tasapuolisesti!

Täällä ollaan siis oltu melkoisessa nettipimennossa. Kone toisensa jälkeen ottaa ja sanoo sopparinsa irti, joten ihan vierottumaan olen palstasta joutunut;) Nyt onneksi tämä vanha kannettavan luuska pelittää eli eikun asiaan. Pihallahan olen kuin ukko luminen (edellisen megapinon silmäilin läpi) eli sitä kuuluisaa omaa napaa oikein urakalla:) Koittakeehan kestää!

Elikäs meillä ollaan menossa Pepin kanssa korvien putkitukseen maanantaina. Neljäs tulehdus helmikuun alun jälkeen todettiin viikko sitten perjantaina ja korvalääkäri oli antanut ukaasit että yksikin vielä niin sitten ilmastoimaan korvia. Aika saatiinkin sitten näin nopsaan, mennää Tampesteriin Operoniin. ONNEKSI ON VAKUUTUS!! Veritaksesta antoivat maksusitoumuksen ihan puhelimitse eli omaa rahaa ei tartte käyttää ollenskaan. Nyt mua vaan stressaa kun tyttö on edelleen vähän räkäinen (kylläkin kirkasta - mielessä käy siitepölyallergia, onko kokemusta??)ja pikkasen yskii. Ja kun kovin kipeetä ei varmastikaan operoida. Ja sitten noi korvat. Kuten Pumpulillakin, meilläkin Amoxin ei ekaan tulehdukseen pelittänyt sillon helmikuussa joten nyt sit stressaa että mitäs jos korvat onkin viel tulehtuneet. AARRGGHH! No turha kait panikoida etukäteen, eiköhän kaikki maanantaina selviä.

Sairasteluista huolimatta typy on oma helppo itsensä. pakko sanoa helppo vaikka sitten ens yönä tekis voltteja sängyssään.:) Yöllä syö vielä yleensä kerran, tapa tapa, ei muuta, mutta kun en ole jaksanut unikouluttaakaan niin olkoon. Nukkuu ilta kasista johonkin kolmeen omassa punkassa, puolunessa nostan syömään ja jatkaa iskän kainalossa aamuun joka meilläkin alkaa, IHANATA IHANATA yleensä viim klo 6.30:/

Oliverin uhma on noussut potenssiin tuhat eli huuudetaann korkeelta ja kovaa ja joka asiasta:( Mamma alkaa oleen aika neuvoton ja väsynyt, kun kaikki on niin vaikeeta. Päiväunille ei suostuisi millään, mutta jos ne jää välistä niin jösses sitä iltaa (nimim. eilen ei nukkunut päikkyjä).

Hoitovapailen vielä kesän yli ja elokuun 14. olisi tarkoitus ampaista töihin:( Ahistaa, mutta ehkä se tekee meille kaikille ihan hyvää. Lasten hoitopaikoista ei vaan ole vielä hajuakaan, mutta kaipa ne johkiin pääsee:)

Täällä menkat ovat kanssa ymmärtäneet pysyä muualla eikä ihan kauhiasti ole ikäväkään ollut. Nyt typy on vaan vähentänyt tissin syömistä Tosi paljon eli eiköhän kohta rupee kone käymään. Hassua ajatella, että Oliverin ollessa Pepin ikäinen olin jo ihan kohta uudelleen raskaana.

Jeps mutta nyt muille sivuille kun kerrankin omaa rauhaa! Palailen jos masinat edelleen pelittelee!

Vieteri

Vierailija
9/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo luuttu vattan alle onkin hyvä juttu ;D meillä iida vähän tyytyy siihen missä aita on matalin. tänään sain kerran ryömimään,ottaa konttausasentoa ja siinä nylkyttää itteään..

meillä likka nukkui 11h putkeen ja jätti ekat päikit pois,eli valvoi puol8-12 ja nukkui 2 h päikit :O tälleen kuin jatkuis ni ois ihanne rytmi! tosin ei oo mahollista niin kauan kuin eskarilaista pitää viiä.

paranemis säteit kaikille kipeenä oleville ja hauskaa päivää kaikille!

mun pitää lähtee suunnittelee isän haudalle kukka juttuja,huomena tulee 1.v kuolemasta :' ( nyt *vilkuttaa moit* ja häippäsee..

Vierailija
10/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me sitten lähdettiin sinne kotieläinpihaan. Ei oltu kauaa, tunnin verran käveltiin. Isot likat tykkäsi, tai itse asiassa tuo kymppivee oli eniten innoissaan, keskimmäinen vaan pelkäsi kaikkia eläimiä. Pikkutytsyllä oli paksu toppapuku ja vielä varmuuden varoiksi makuupussikin mukana. Tuntui tuo tukkoisuus vähän helpottavan ulkona. Nyt taas sisällä räkä valuu ja likka yskii kun keuhkotautinen ahma.

ELO: hyvä vinkki toi kainalosta mittaaminen. Pitää kokeilla. Korvasta nimittäin ei onnistu, on niin pienet noi korvakäytävät, että vaikka kuinka venytän niin ei saa kunnon mittaustulosta. Pyllystä taas en saa yksin mitattua kun tyttö pistää niin kovaan hanttiin. Tai sanotaan näin, että jos olis ihan pakko mitata, niin kyllähän tytön vois heittää vapaapainiotteella tatamiin ja hypätä päälle ja isosiskot roikkuis päässä ja jaloissa... Mut enpä taida viitsiä niin radikaaleja keinoja käyttää kun ei kuitenkaan ihan pakko ole.

VIETERI: kurjaa, että Pepillä on noin pahat korvaongelmat. Toivottavasti putkitus tuo avun!

Jaapajaa, pitää mennä pelastamaan kengät vauvan suusta. Tänään ruokalistalla hevosenkakkalenkkarit.

Jamssa

Vierailija
11/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti omaa napaa.. Torstaina Aava nousi eka kertaa ihan itte seisomaan. Siis tukea vasten. Tästä se lähtee.. :)

Sit tänään nukuin pitkään kun olin yön taas töissä, ja päivällä mies oli lähteny treeneihin ja tyttö oli nukkumassa. Kun sit heräs, menin hakemaan sen sängystä ja koko vauva oli ihan likomärkä, peitto ja patja ihan märkinä.. Neidillä EI OLLU VAIPPAA!!! Että näin meillä. Siis vain mies kykenee tollaseen! Oli tullu niin kiire et oli UNOHTANU laittaa vaipan. Miten voi pukee potkarinki päälle ja olla huomaamatta ettei oo vaippaa??? Uskomatonta!

Nyt toivottelen kaikille hyvää viikonloppua ja alan valmistautua töihin taas..

Calathea ja Aava

Vierailija
12/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittäny tänään ottaa itseä oikein urakalla niskasta kiinni. Tuntuu, että kevätsiivous on roikkunu ja roikkunu ja aina vaan siirtäny sitä eteenpäin, niin aamulla päätin " ryhdistäytyä" ! :)

Ikkunat sain pestyä, ja kevätsiivouksen tehtyä koko taloon. Vielä pitäis varasto, vaatehuone ja piha laittaa kuntoon.. .. .. Ei nää hommat ota loppuakseen :)

Täällä on ollu ihanan lämmin päivä. Marius on ulkona leikkipuistossa ihan mielissään, vauvakeinu on IN, samoin liukumäki..

Mukava kun on kesä aikaa olla kunnolla ulkona pojun kans.

Meilläkin on pikkuhiljaa alettu ryömimisen lisäksi nousemaan polviasentoon, eli pystyyn pitäis päästä. Konttausasennossa heiluu ja kovasti yrittää lähtä konttaan mut vielä ei oo uskaltanu. Mutta koko ajan leikkiessäkin hokee ÄITI, ÄITI, ÄITTÄ.. :) Se on iloa korville..

Nyt pikku päikkäreille..

Poistuu hän ja huiskuttaa*

Vierailija
13/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja enää kolme viikkoa Kesäkinkereihin :)

siispä KINKERIASIAA (joo, sori: taas...)

Pumpuli tuossa jo huhuilikin tosi isoa sakkia.. Minä kun oon tämmöinen " myöhemmin mukaan tullut" niin en ees osaa kaikkia " alkuperäisiä" tai muitakaan välttämäti huhuilla... VIERERIN toki muistan, olipas kiva kuulla teistäkin - toivottavasti Pepin elämä helpottuu noiden putkien myötä :) Olisitteko mahdollisesti tuonne Kinkereille tulossa??? Kaikki vanhat fartit, nyt liikkeelle ja ilmoittautumisia kehiin :) Kinkeripino löytyy tuolta sivulta.. ööh..2 tai 3

Laitan vielä tähän listan niistä Eloisista, jotka ovat joskusmuinoin siis käyneet äänestämässä Kesäkinkereiden pitopaikasta tai muuten jutustelleet aiheesta mutta joiden tulo on meille tuotepakettien kokoajille vielä kysymysmerkki. Tuolle alkuperäiselle listallehan koottiin jokaikinen Eloinen joka ylipäätänsä äänesti, eikä ole erityisesti ilmoittanut ettei olisi lähdössä..

Tässä siis:

*Oinasmamma

*Kretukka

*Babybel

*Puuhapetet77

*Onelinen

*Picapica

*lillefi

*Velho78

*tähtinova

*pikku_ruu

*Zilla76

*Költtänä

*mömmeli06

*Hallas

*Jesseliini

HUOMHUOMHUOM! Tämä lista on siis koottu sen tiedon perusteella mitä Calathealla on noista " nimilapuista" . Jos siis ette halua omaa nimeänne mihnään lappusiin rinnuspieleen näkyville, laittakaa kiltit siitäkin tieto tuolle Calathealle tai sitte tänne. Tai vaikka minulle (nallukka006athotmailpistecom), kaikki käy.

TAI jos tiijätte varmaksi että ette ole tulossa, niin kiltit kirjotelkaa siitäkin?

Lupaan taas pari päivää olla kirjottamatta noista kinkereistä. Ehkä?

nallu

Vierailija
14/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

NALLUllekin tiedoksi, että tulooos ollaan! Calathealle jo laitoinkin meiliä....

Ostettiin tänään neidille ekat kengät! Kyllä oli polleeta pimua kun kengät jalassa keekoili....;) Uskomatonta miten se aika menee, tuntuu niin isolta jo tyttö kun kengätkin tarvii jo....

Ja eipä tässä tän oleellisempaa sitten ollutkaan!

*poistuu hän.....*

Vierailija
15/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIETERI meillä anni oli aikanaan kipeenä ja tosi limainen niin silti yksityisellä pistivät putket korviin ja leikkasivat risat. Meillä ei suunnilleen auttanu mitkään antibiootit, yks merkki auttoi mutten muista sen nimeä ja sekin oli semmosella vahvuudella ja hevosenannoksella että hoh hoi.

AAVALLE ja IIDALLE ainaski onnittelut uusista taidoista!! siitä se lähtee.

VAUVA-AIKAA ei tää kaipaa yhtään, ihana kun kasvaa :). Ja kohtahan mulla on taas yksi nitisiä tässä kainalossa :D

OINAS tuuppa tänneki kaatamaan noita koivuja... mie en ole kolmeen vuoteen syöny lääkkeitä kun aina olen ollu joko raskaana tai imettäny :S, ei ihme jos kohta astmaa pukkaa :S.

KEVÄTTÄ VAAN KAIKILLE SINNE RYNNÄS ALUEELLE!!!

meikä kävi ostaa liput.... kihhaukseen.... avaus festari-iltamiin... pääesiintyjänä on se yks setä, semmosen bändin kanssa... semmosia remputuksia lauleloovat... emmie viitti enempätä mainostoo, etteköhän työ tierä... nightwish se ei ole :)... Mistä päästäänki toiseen aiheeseen, tää odottaa täpinöissään kuun loppua. uutta sinkkua. laulaja julkasuu..... mulla on kuulkaas jännä kesä tulossa!

jaa hilla haluaa tehdä jotain.. gotta go..

hanneli ja hiltsu

Vierailija
16/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kele!! Käytiin heti aamusta pikku-ukon kanssa lääkärillä ja kappas kuppas, kolmas kolvatulehdus heti putkeen!!:( Edelliset antibiootit loppuivat keskiviikkona ja nyt siis alkoi taas uusi kuuri, joka toivottavasti vie tulehduksen korvista lopullisesti. Eipä tässä muuten mitään, mutta torstaina lähdetään reissuun ja silloin pitäisi olla korvat lentokunnossa, muuten tulee ikävä alku koko reissulle.

Pumpuli kyseli mitä lääkkeitä korviin on annettu. Ensimmäinen kuuri oli Amoxin, toinen Clavurion ja nyt on menossa Zithromax -" hevoskuuri" . Clavurion oli auttanut, sillä oikea korva oli parantunut täysin, mutta jostain syystä vasen oli edelleen tulehtunut tai oli tulehtunut uudelleen heti kuurin jälkeen.

Vieteri: toivon, että teidän korvakierre loppuu putkitukseen! Meillä lääkäri sanoi, että yleensä jos puolen vuoden sisällä on ollut neljä korvatulehdusta, niin sitten suositellaan putkittamista. Nämä meidän kolme perättäistä tulehdusta hän kuulemma kuitenkin laskisi yhdeksi tulehdukseksi, mikä on toisaalta mun mielestä vähän kummallista.

Calathea: Ne on ne miehet, ne miehet... Vaipan voi jättää pukematta varmaan juuri siitä samasta syystä mistä miehet voivat pukea vauvan päälle ensin henkselipotkuhousut ja siihen päälle vielä lappuhaalarit. Tyylikästä eikö totta!:)

MiniK:lle ihanaa iltaa! Nauti!

Pantoufle

Vierailija
17/21 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nallu: Kiva että vielä muistetaan;) Kinkereitä olen useasti miettinyt, mutta taitaapi olla että pupu menee pöksyyn. Meinaan kun tarttis sitten ottaa tuo ah, niin ihanainen uhmispetterikin messiin, kun ukko raksaa, raksaa ja raksaa. Ja tässä kohtaa iskee se laiskuus. Ei jaksa lähtee matkaamaan (vaikkei ois kun sen sata kilsaa) saati sitten juokseen tuon äijänpötkylän perässä Peppi kainalossa. Hatun nosto KAIKILLE teille jotka jaksatte. Uskomattoman hienot pilleet kyllä varmasti tulossa, olen kinkeripinoakin aina silloin tällöin lueskellut.

Jepjep, toivottavasti tuubireissu on onnistunut ja saadaan typy vihdoinkin terveeksi. Tammikuun lopun jälkeen jompi kumpi pienistä ollut koko ajan jonkinasteisessa räkiksessä. Huokaus!!

Toi käytäntö taitaa olla aika kirjava, että missä vaiheessa putket. Meiän korvalekuri oli jo kolmannen jälkeen sitä mieltä, että ellei olisi kesä tulossa niin samantien vaan. No eipä auttanut suven oottelu eli nyt sitten mennään. Pari tk-lekuria (esim. tk:n ylilääkäri) on mulle sanonu, ettei ne putket mitään tulehduksia lopeta, hoitavat vaan liimakorvan kuntoon. Jännä vaan, että 8 putkitettua 10:stä jotka mä tiedän on saanu avun toimenpiteestä:) Mutta mistä minä tietäisin kun en ole lääkäri;) Ylilääkäri jopa kehtas haukkua, että meiän korvalekuri (privaatti) tekee putkituksia ihan bisnessyistä!! juupa juu ja trallallei!

Mutta nyt koisaamaan, ukkokin tais simahtaa sinne puol vahingossa. Huomenna aamusella Nuutajärvipäiville löytöjä tekemään lasitehtaalle;))

Öitä! V

Vierailija
18/21 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on ainakin tulossa tosi kaunis ilma tänään. Aivan mahtava auringonpaiste jo heti aamusta. Ja linnut laulaa tsirpittävät.

Äsken jouduin nukuttamaan tytsyn syliini pystyasentoon kun nenä on niin pahasti tukossa. Ja yskä on tosi kamala. Välillä kyllä ärsyttää nää samperin räkätaudit.

Pitää lähteä viemään koiraa ulos ja jos sitten ehtisin vielä syödä pari haukkausta aamupalaa... Ennen kuin tuo räkänokka jo taas herääkin puolen tunnin kauneusuniltaan.

Jamssa + tytsy 9kk

Vierailija
19/21 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen irtiotto lapsista teki terää vaikka ekaks ei millään olis jaksanut lähteä. Oltiin siellä mun enon häissä. Häät olivat suomenlinnassa. Kirkko oli kaunis. Paikka muutenkin kaunis. Taitaa olla reilu 15 vuotta kun viimeksi oo suomenlinnassa ollut. Sulhanen komea ja morsian todella kaunis. Ruoka oli todella maistuvaa. Oli ihana syödä kaikessa rauhassa ruokansa. Oli siellä osalla vieraista lapsia mukana. Mä nautin kun sain istua rauhassa hötkyilemättä mihinkään suuntaan.

Miehen siskolla oli mennyt hyvin lasten kanssa kotona. Lapset olivat käyttäytyneet nätisti. Tai ei siitä ollutkaan epäilystä kun pitää rutiinit samana kun normaalistikin niin kaikki sujuu hyvin.

Kesäkinkereistä vielä. Mä en uskalla luvata varmaksi tuloa. Kovasti haluaisin tulla mutta mies on sen päivän töissä niin se tarkottais sitä että mä joutuisin yksin lähteen koko konkkaronkan kanssa liikenteeseen + että mulla on koko sen viikon mun pikkusisko ja veli hoidossa kun äiti on madeiralla. Se riipppu vähän fiiliksestä mikä on aamulla viitsinkö lähteä ajeleen vai en.

Nyt meen hakeen kahvia ja sylittelee noita lapsukaisia kun oli niin kova ikävä eilen.

puuhis ja Teemu 2908

Vierailija
20/21 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tainneet kaikki olla nauttimassa ihanista toukokuisista ilmoista palstan hiljaisuudesta päätellen.. Eikä ihan syyttä - aivan ihana päivä ollut, eikö vain?

Meillä päivä kului parvekkeita laitellessa ja vieraita pihamaalla viihdyttäessä. Sekä isompi että pienempi ukko makaavat tuolla ketarat oikosenaan :) Taisivat saada sen kuuluisan " raittiin ilman myrkytyksen" kumpikin. Itselläkin alkaa nuo luomet luppaamaaaaan....

Mitäs muut eloisat puuhasivat tänään?

nallu