Purra varoittaa SDP:n strategiasta: Islamisteja Suomeen vaalimenestyksen takia
Sellainen on demari.
https://www.suomenuutiset.fi/purra-varoittaa-sdpn-strategiasta-islamist…
Kommentit (284)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka on vain epätoivoinen.
Epätoivoista pelottelua. Jos Purran persut saavat jatkaa, kantasuomalaisten häikäilemätön riistäminen jatkuu täysin pidäkkeettä. Perussuomalaiset ja kokoomus VIHAAVAT köyhiä ja haluavat päästä tekemään heille kaikille Saksan juutalaisten kohtalon. Suomen työtön, sinä olet uusi 2000 luvun juutalainen. Kokopersut haluavat teille holocaustin.
Älkää äänestäkö persoja!
Älkää äänestäkö persuja!!
Wwitun autocorrect!!
Joka ikinen kerta äänestän ja aina äänestänyt - olenhan suomalainen.
Tuskin tulee vasemmistolaista hallitusta. Kannatus ei ole sama kuin vaalitulos. Vasemmiston äänestäjät jättävät usein äänestämättä. Tämä siksi että kelatukia ei saa äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa. Kohta kaikki suomalaiset on köyhiä.
Loisivien demarikyrpien vuoksi kaikki suomalaiset ON JO köyhiä! Aina ollaan oltu ja aina tullaan olemaan, ellei noista helvetin syöpäläisistä päästä eroon.
Miten ajattelit päästä heistä eroon? Nostamalla yleistä arvonlisäveroa ja jakeluvelvoitetta, kuten persut on tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka se pyyhkii korpukkuivaa persettään hallituksen rasismin vastaisella vessapaperilla...
Siihen riikan osaaminen näyttää riittävänkin. Sekin maksoi 60 miljardia veronmaksajille. Onneksi Riikan peppu on nyt puhdas.
Riikalla on kyllä ihana puhdas herkkupeppu! 😍🥰😍🥰😍
Jyri ja Petteri oli samaa mieltä....
Lapset puhuu paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä persuja äänestän. Eniten inhoan ulkkiksia täällä. Olen mieluummin köyhä ja kipeä suomalaisten Suomessa kuin ulkomaalaisten Suomessa.
Minun ei kuulu nääntyä sinun typeryytesi tähden joten äänestän jatkossakin demareita, aitoa työväen puoluetta ja työttömien puolustajaa.
100,000 uutta työtöntä ja 40 miljardia lisää velkaa persujen vallan alla. 100,000 uutta työtöntä ja 40 miljardia velkaa. Totuus ei pala tulessakaan.
Demarit oli ennen suomalaisen työväen puolue, nykyään koko maailman työtä vieroksuvien puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka se pyyhkii korpukkuivaa persettään hallituksen rasismin vastaisella vessapaperilla...
Siihen riikan osaaminen näyttää riittävänkin. Sekin maksoi 60 miljardia veronmaksajille. Onneksi Riikan peppu on nyt puhdas.
Riikalla on kyllä ihana puhdas herkkupeppu! 😍🥰😍🥰😍
Varmasti näin, mutta miksi Riikan pitää ajatella sillä?
Saatikka puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loisivien demarikyrpien vuoksi kaikki suomalaiset ON JO köyhiä! Aina ollaan oltu ja aina tullaan olemaan, ellei noista helvetin syöpäläisistä päästä eroon.
Miten ajattelit päästä heistä eroon? Nostamalla yleistä arvonlisäveroa ja jakeluvelvoitetta, kuten persut on tehnyt?
Arbeit macht frei
Milloinkahan tältä perussuomalaiselta riivinraudalta saadaan näkemystä, miten Suomi nousee Riikka Purran tuhoamasta Suomesta? Vai kaivaako tämä Kirkkonummen elinkeinoelämän eliittipiika kuoppaansa vielä syvemmälle ja syyttää kaikesta demareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinulta otetaan tuet ja palvelut pois ja joudut kadulle.
Elinkeinoelämä ensin
T: perussuomalaiset
Paljonko islamisteja on ehdolla parlamenttiin? Sadoittain vai tuhansittain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran logiikalla myös PS tuo strategisesti maahanmuuttajia, koska silloin saavat valittaa niistä.
Kuka äänestäisi perussuomalaisia jos meillä ei olisi maahanmuuttajia?
Esim. minä keskituloinen koulutettu perheenäiti. Mikään muu puolue ei aja minun, tavallisen suomalaisen etuja.
- Kokoomuksen äänestämiseen, ei minun palkkani riitä (3800 eur/kk.) Kokoomus on varakkaiden ja suuryritysten puolue
- Keskusta tehomaatalouden etujen ajaja
- SDP-Vihreät-Vasemmisto ajavat vähemmistöjen etuja, syrjäytyneiden, sukupuoleltaan poikkeavien, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien ja köyhien puolue.
- Perussuomalaiset - suomalaisten keskituloisten ja pienyrittäjien puolue
Sinä mikään perheenäiti ole vaan karvainen mies joka pukeutuu naisten pikkuhousuihin ja korkokenkiin ja masturboi. Juuri tällaisia sairaita juttuja persut harrastavat.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan tältä perussuomalaiselta riivinraudalta saadaan näkemystä, miten Suomi nousee Riikka Purran tuhoamasta Suomesta? Vai kaivaako tämä Kirkkonummen elinkeinoelämän eliittipiika kuoppaansa vielä syvemmälle ja syyttää kaikesta demareita?
Mites meidän palstan tapatyöttömän jankuttajan työnhaku etenee?
Jahas, oikeiston vaalityö ja propaganda on alkanut. Oikeiston hyväveliverkosto sen sijaan touhuaa rahoituksia haluamilleen järjestöille ja lopettaa tukia niiltä joiden sisällöstä löytyy Ctrl+F toiminnolla epämieluisia sanoja...🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Kyl mä persuja äänestän. Eniten inhoan ulkkiksia täällä. Olen mieluummin köyhä ja kipeä suomalaisten Suomessa kuin ulkomaalaisten Suomessa.
Eniten Suomen kansalaisuuksia myönnettiin Irakin kansalaisille. Heitä oli kansalaisuuden saaneista 14 prosenttia eli 1 960 henkilöä. Määrä on 608 henkilöä enemmän kuin vuotta aiemmin. Toiseksi suurin ryhmä olivat venäläiset, joita kansalaisuuden saaneista oli 1 494 henkilöä. Kolmanneksi eniten Suomen kansalaisuuksia myönnettiin Syyrian kansalaisille eli 1 282 kappaletta ja neljänneksi eniten Afganistanin kansalaisille, 1 075 kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, oikeiston vaalityö ja propaganda on alkanut. Oikeiston hyväveliverkosto sen sijaan touhuaa rahoituksia haluamilleen järjestöille ja lopettaa tukia niiltä joiden sisällöstä löytyy Ctrl+F toiminnolla epämieluisia sanoja...🙄🙄🙄
Mites työnhaku etenee vai meneekö päivät täällä persu sanaa jankuttaessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran logiikalla myös PS tuo strategisesti maahanmuuttajia, koska silloin saavat valittaa niistä.
Kuka äänestäisi perussuomalaisia jos meillä ei olisi maahanmuuttajia?
Esim. minä keskituloinen koulutettu perheenäiti. Mikään muu puolue ei aja minun, tavallisen suomalaisen etuja.
- Kokoomuksen äänestämiseen, ei minun palkkani riitä (3800 eur/kk.) Kokoomus on varakkaiden ja suuryritysten puolue
- Keskusta tehomaatalouden etujen ajaja
- SDP-Vihreät-Vasemmisto ajavat vähemmistöjen etuja, syrjäytyneiden, sukupuoleltaan poikkeavien, maahan muuttajien, ilmastoaktivistien ja köyhien puolue.
- Perussuomalaiset - suomalaisten keskituloisten ja pienyrittäjien puolue
Hauskaa kun keskenkasvuinen persupoika leikkii keskituloista perheenäitiä naisten vauva-palstalla. Käytkö myös Kauhavan levähdysalueilla jakamassa persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Purra tiedä että kansalaisuuden saamista juuri vaikeutettiin? Ilman kansalaisuutta ei voi äänestää
Tietää, mutta tämä viesti on tarkoitettu kiihoittamaan rivipersuja jotka eivät tiedä.
Kunta-, alue- ja europarlamenttivaaleissa voi äänestää ilman Suomen kansalaisuuttakin, arvoisa vassarisaasta.
Ja siltikään kukaan ei äänestä persuja :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun ei kuulu nääntyä sinun typeryytesi tähden joten äänestän jatkossakin demareita, aitoa työväen puoluetta ja työttömien puolustajaa.
100,000 uutta työtöntä ja 40 miljardia lisää velkaa persujen vallan alla. 100,000 uutta työtöntä ja 40 miljardia velkaa. Totuus ei pala tulessakaan.
Demarit oli ennen suomalaisen työväen puolue, nykyään koko maailman työtä vieroksuvien puolue.
SDP 24,1%
PS 13,6%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arbeit macht frei
Kiitos ideasta. Ensin pitäisi olla euron polttoainetta, että saataisiin uunit tulille.
T. Valtakunnankasleri
Ei auttanut Riikalla edes PSPB eli PerusSuomalaistenPanoBussi. Mitä lie siellä tapahtunut jäänee ikuiseksi arvoitukseksi...