Mitä teillä oli lounaaksi?
Meillä oli sipuli-juusto-omelettia ja varhaiskaalisalaattia, kananmuna-allergiselle miehelleni pastaa linssikastikkeella. Jälkiruuaksi raparperipiirakkaa ja jäätelöä.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Söin töissä purkillisen ananasrenkaita ja join proteiinijuoman. Liikkuva työ, niin eväitten pitää olla lämpimässä säilyviä ja repussa selviäviä.
Nyt lämmitän liha-linssi-kasvispastaa myöhöiseksi lounaaksi.
Eikö voisi olla sellainen kylmälaukkureppu ja pieni kylmäkalle niin ruoka (jokin mitä eo tarvitsisi lämmittää) säilyy viileänä lounaaseen asti?
Meillä ei syödä lounasta. Luoteeksi on kiisseliä.
Tuorepuuron niinkuin monena päivänä töissä
Hain kaapista vanhenevat ja jämät. Löysin pussikastiketta, keitetyn kanamunan ja yhden kalapihvin. Niiden seuraksi sitten keitin perunoita. Jäätelö jälkiruoaksi.
Lounaan jätin väliin ja teekuppi leivän kanssa korvasi sen. Iltap. Kaalilaatikkoa puolukoiden kanssa Syön illalla vielä jotain
Nektariini-Halloum -salaattia ja ciabatta -leipää.
Kreikkalaista jugurttia, mysliä ja kahvia.
Porsaan kyljys ja lasi piimää, yleensä jätän lounaan syömättä ja syön sitten iltapäivällä kunnolla sillä jaksan aamuun asti hyvin.
Paistettua halloumia ja vesimelonia, sekä höylättyä varhaiskaalia sitruunamehu-oliiviöljylantringilla.
En ole vielä päättänyt. Tunti sitten söin vasta aamupuuron ja join aamukahvit. Jotain valmiseineksiä ajattelin lähteä myöhemmin ostamaan.
Pari keitettyä munaa, maustettua tonnikalajugurttimössöä, itse leivottua leipää kolme pientä palaa, tomaattilohkoja
Lohta, kukkakaalia ja varhaiskaalia. Tein kaikki airfryerillä.
Mulla tähderuuat, perunat ja karjalanpaistia, salaattia. Huomiseksi otin sulamaan kuhakeiton.
Perunaa ja jauheliha kastiketta, tosin itse otin vain salaattia ja jauhelihakastiketta. En tietenkään yhdessä.