uskovat, mikä on kotiseurakuntanne/ taustayhteisönne?
Kommentit (4)
mutta mitä seurakuntaa suosittelisitte tällaiselle tavikselle, joka kaipaa jotain hengellistä, mutta jonka karvat nousevat pystyyn tiukkisyhteisöistä?
vaikka en voi enää hyväksyä sitä mihin suuntaan luterilaista kirkkoa johdetaan, vakaumuksellisia Jumalan sanaa auktoriteettinaan pitäviä pappeja vainotaan ja kohta jo vihitään homoparejakin. Kirkko on yhä enemmän vieraantunut tehtävästään ja muuttunut jo paikoin antikristilliseksi. Samoin tuota Jumalan sanaa vesittävää liberaaliteologiaa, jota pursuaa kaikkialla luterilaisen kirkon sisällä en voi mitenkään hyväksyä.
Olen siis etsimässä seurakuntaa, mutta se on vaikeaa, koska minulla on pieniä lapsia, jotka vievät lähes kaiken ajan, olen autoton eikä tässä lähistöllä ole oikein muita vapaita seurakuntia kuin pieni vapaakirkkoyhteisö. Tuntuu vaikelta mennä johonkin pieneen seurakuntaan. Onneksi on Radiodei ja TV7, netti ja ylipäätään kristillinen media, josta saa paljon eväitä kristilliseen kasvuun.
kiehtoa helluntalaisuus ja nokiamissio
mutta virallisesti kuulun Vapaakirkkoon. Tosin olen teologisilta näkemyksiltäni aika luterilaishenkinen. Elämäntavan puolesta taas samaistun jotenkin hellareihin. Eli tällainen sekasikiö. :DD