Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko täällä vanhempia joiden nuori on lähdössä syksyllä UWC-lukioon?
28.06.2026 |
Minnepäin maailmaa? Miltä se tuntuu vanhemmista, ja onko oma nuoresi mielestäsi valmis muuttamaan? Tai ehkä nuoresi on parhaillaan IB-taipaleellaan jossainpäin maailmaa tai valmistunut tänä kesänä? Kertokaa vanhemman näkökulma asiaan. Aihe kiinnostaa minua, koska oma nuoreni on saanut stipendin erääseen euroopassa sijaitsevaan kouluun. Ei suomen komitealta, vaan toisesta euroopan maasta jossa asumme. Tuntuu että olen vähän masentunut lapsen lähdöstä, mutta yritän peittää sen mahdollisimman hyvin koska hän on asiasta niin innoissaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Haista vtu pelle.