Lue keskustelun säännöt.
Vantaa ja Jyväskylä ja Tampere ovat vaarallisimmat kaupungit
Kommentit (5)
Asun kaiketi suomen vaarallisimmalla alueella. En ole eläessäni pelännyt. Kyllä meidän maassa on asiat hyvin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noh en menisi Tikkurilassa huumejengin kanssa puistoon
Espoo on ohittanut Lahden, aapuuvaa..aiemmin taisi Espoo olla vikana listalla. Toki täällä ei ole mennyt kehitys hyvään suuntaan viimeisen 5v aikana ei.
Tikkurilan keskus ja asema on muuttunut parissa vuosikymmenessä valtavasti. Ero on pistänyt silmään kun asuu muualla Suomessa ja vierailee aika ajoin pääkaupunkiseudulla, mutta etenkin Tikkurilassa. Todella surullista. Etenkin asema levoton ja todella turvattoman oloinen jopa alkuillasta :( Miksi Vantaa on päästänyt asiansa tuolle mallille.
Niin. Olen Tampereella ja tunnistan tuon.