Lue keskustelun säännöt.
Kävin viimeksi ulkona 24.12.1977.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaipaat kohtuun? Pelottaako aikuisen vastuu?
kaappasiko joulupukki sut sillon pajalleen orjakseen...kauheeta
Ulkona on paljon muutakin kuin ihmisiä.
Olet ilmeisesti joku vankilassa istuva hörhö.
Kaipaatko eläimiä?