Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun pyöräpuuk ottaja (kuva). Poliisi pyytää apua tunnistamiseen

Vierailija
28.06.2026 |

Kommentit (393)

Vierailija
361/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessähän on maahanm u ttajiin kohdistuvat rikokset.  Miksi tekijä olisi itse vierasmaalainen?  Tekoja on ollut useita.  Ei kai kukaan noin kauan paikkakunnalla viivy.  Nekin asunnot  ja asukkaat voi tietysti tutkia.

Siis luuletko ihan oikeasti, että mmuuttajat eivät vihaa toisiaan? 😂

Vierailija
362/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Forenomin asunnot on esimerkiksi aivan keskellä eri hyökkäyksiä, Karjasillan, raksilan ja kaukovainion välissä

Hyvä huomio. Joku vierastyöläinen alkaa olla yhä todennäköisempi vaihtoehto.

Paikallisilta persuilta kannattaisi kysyä, ja uus nas seil ta.

Onko sulle jotenkin vaikea asia tämä, että tilanne alkaa näyttää toiseen suuntaan? Vaikka olisi persu tai uusnat.si, niin joku näihin piireihin kuulumaton hänet tunnistaisi kumminkin. Sen sijaan jotain vierastyöläistä ei ehkä tunnisteta.

Ei nämä tällaiset halua että tekijä selviää ellei se ole joko joku paljasjalkainen syrjäytynyt reppana tai aina parempi jos joku sisukerholainen.  Pakkomielle on niin syvässä koska riikka leikkasi kaljarahoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessähän on maahanm u ttajiin kohdistuvat rikokset.  Miksi tekijä olisi itse vierasmaalainen?  Tekoja on ollut useita.  Ei kai kukaan noin kauan paikkakunnalla viivy.  Nekin asunnot  ja asukkaat voi tietysti tutkia.

Uhrit on kyllä valittu aika satunnaisesti.

Vierailija
364/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Forenomin asunnot on esimerkiksi aivan keskellä eri hyökkäyksiä, Karjasillan, raksilan ja kaukovainion välissä

Onko sulle jotenkin vaikea asia tämä, että tilanne alkaa näyttää toiseen suuntaan? Vaikka olisi persu tai uusnat.si, niin joku näihin piireihin kuulumaton hänet tunnistaisi kumminkin. Sen sijaan jotain vierastyöläistä ei ehkä tunnisteta.

Ei nämä tällaiset halua että tekijä selviää ellei se ole joko joku paljasjalkainen syrjäytynyt reppana tai aina parempi jos joku sisukerholainen.  Pakkomielle on niin syvässä koska riikka leikkasi kaljarahoista.

Ymmärrätkö, että tekijä tunnistettaisiin tässä tapauksessa viiteryhmänsä ulkopuolelta? Naapuri, entinen koulukaveri, armeijakaveri, entinen työkaveri yms. Mieti nyt ihan kunnolla, mikä on se tilanne, että ihmistä ei tunnista KUKAAN.

Vierailija
365/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti on Erkki Tuomioja.

Vierailija
366/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla hyvin nuori. 

Esim erästä kartonkilinjaa asennettiin Oulussa 2 vuotta. Tuollainen projekti koostuu kymmenistä eri urakoista. Useat niistä kestää kuukausia. Hitsaajat, telineasentajat, raksamiehet, iso osa on Virosta,  Puolasta, Liettuasta jne. Saattavat olla välissä eri työmaalla, tai kotona, koska monet urakat edistyy vaiheissa, joka selittäisi viikkojen tauon tapausryppäiden välissä.

Vierailija
367/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhrit on kyllä valittu aika satunnaisesti.

Mitä sitten?

Vierailija
368/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö, että tekijä tunnistettaisiin tässä tapauksessa viiteryhmänsä ulkopuolelta? Naapuri, entinen koulukaveri, armeijakaveri, entinen työkaveri yms. Mieti nyt ihan kunnolla, mikä on se tilanne, että ihmistä ei tunnista KUKAAN.

Kyllä minä sen ymmärrän. Ja varmasti sen ymmärtää myös tåmä persuhokija. Hänellä vaan menisi asiaan välittömästi mielenkiinto jos selviäisi että tyyppi on vaikka ukrainalainen. 

Vierailija
369/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maahanmuuttajille tullut uhkauksia, sanallisia viestejä tms. niistä täytyisi nyt poliisille ilmoittaa. Tämä tyyppi näyttää tietävän missä kukakin liikkuu, tuskin hakuammuntaa missä huvikseen ajelisi.

Vierailija
370/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kostaa lapsensa joukkorikastusta.

Ai husomalla naisia veitsellä? Joopajoo.

Vierailija
371/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi kyllä oli ihan äärioikeistolaisen tekijän kannalla.  Mietin, jaksaisiko joku vierastyöläinen pyöräillä vanhalla fillarilla ympäri Oulua.  R asisti on sitten kumminkin.

Vierailija
372/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki iskuthan on ns maikkubaanan varrella. Jos joku pyöräilisi kaupungin etelä-laidalla tutustumassa kaupunkiin niin lähtisi varmaan mielellään seuraamaan hiirosenojaa sen rantaa kulkevalla pyörätiellä?

Vierailija
373/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuva julkaistiin, olin varma, että se oli siinä. Tekijä jää kiinni. On todellinen yllätys, ettei näin ole käynyt.

Vierailija
374/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi kyllä oli ihan äärioikeistolaisen tekijän kannalla.  Mietin, jaksaisiko joku vierastyöläinen pyöräillä vanhalla fillarilla ympäri Oulua.  R asisti on sitten kumminkin.

Aivan selvästi joku paikallinen alan mies se on. 

Vierailija
375/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen työkomennuksilla yhdessä ja samassa kaupungissa säännöllisesti. Lenkkeilen joka ilta, koska mitä muutakaan tekisin? Näivettyisin hotellihuoneessa? 

Vierailija
376/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi kostaa lapsensa joukkorikastusta.

Oikein! 

Puukottalla naisia? Just.. Taidat olla samaa porukkaa jotka potkii naisia vappuna naamaan? 

Vierailija
377/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen työkomennuksilla yhdessä ja samassa kaupungissa säännöllisesti. Lenkkeilen joka ilta, koska mitä muutakaan tekisin? Näivettyisin hotellihuoneessa? 

Vietkö aina mukanas helvetin vanhaa ja painavaa konkelia ja painat paskasissa verkkarissa ympäri kyliä? Juu juu.. 

Vierailija
378/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi sua kiinnostaa enemmän; selvittää rikokset vai se että tekijän on ihan pakko olla paljasjalkainen oululainen rasisti?

Minua kiinnostaa miksi kukaan ei tunnista. Minusta se on mahdotonta jos henkilö elää päivittäin elämäänsä Oulussa vuodesta toiseen.

Vierailija
379/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietkö aina mukanas helvetin vanhaa ja painavaa konkelia ja painat paskasissa verkkarissa ympäri kyliä? Juu juu.. 

No a) en ole mies b) en ole rikollinen c) en ole duunari d) työnantajani kustantaa mulle vuokra-auton jolla liikkua töihin.

Tunnen tämän maailman melko hyvin ja voin vakuuttaa, hyvin usein keikkaduunarit hankkii tai ottaa vaan käyttöön fillarin komennuspaikkakunnalla, koska he mm mielellään pyörivät viikonloppuisin pubeissa.

Vierailija
380/393 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehkä varastanut sen, kun rikollinen elämä herralle kerran maistuu.