Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia mineraalimeikkivoiteesta

Vierailija
01.10.2008 |

Ostin eilen ensimmäisen mineraalimeikkivoiteen ja nyt haluaisin vinkkejä sen käytöstä? Tuntuu, että ainakin tänä aamuna en vielä osannut käyttää sitä. Pitäiskö sen peittää ihon pikkunäppylät?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita kehutaan, mutta itse en niistä kyllä pidä yhtään. Mä olen kokeillut useita, eivätkä peitä mulla kyllä tarpeeksi. Mun mielestä ne sopivat ioholle, jossa ei juuri ole peitettävää. Lisäksi mulla kiiltävät tosi helposti. Jos on hyvä iho, niin varmasti ovat passeleita, mutta itselleni ei kyllä ole. Jopa kosmetologi, jolta kerran mineraalimeikkiä kyselin, ja joka meikkasi minut niillä, sanoi, että minulle ei nämä kyllä oikein sovi koska niillä ei saada tarpeeksi peittävyyttä aikaan.

Vierailija
2/3 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ainakaan yhden käyttökerran jälkeen ole ihan myyty....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koemeikkailtiin: ja poskilta nousi esiin ryppyjä, joita en tiennyt olevan olemassakaan! Tiedä sitten kuinka siinä niin kävi. Ihoni on "ihan tavallinen", ei huippuhyvä mutta ei mitään ongelmiakaan. Tuon meikin nimeä en muista mutta kyllä sitä huippulaadukkaana markkinointiin.

Ajattelin myös, että en jaksaisi pyöritellä puuterimaista ainetta kasvoilleni sillä hartaudella kuin pitäisi, en ainakaan arkiaamuina.