Miten pärjään ilman mummoa, kun kuolee? Nyt auttaa rahallisesti ja kertoo muiden sukulaisten asiat.
Olen siis alkoholistivanhempien ainoa lapsi. Mummo on minut jo pienestä kasvattanut. Minulla on todettu läheisriippuvuus.
Olen jäämässä puille paljaille. Jos joku sanoo, mene töihin, niin olen hakenut jatkuvasti töitä, vaan enpä ole edennyt kovin pitkälle. Haastatteluihin kolme kertaa. Ikä alle 30.
Kommentit (13)
MENE T Ö I H I N !!!!
Muuta neuvoa ei tule. Tai ole menemättä ja kuole nälkään.
Kun ikä on alle 30, hanki uusi koulutus, jolla löytyy töitä. Nyt ehkä mummokin ehtii vielä auttaa siinä.
Kun oma toimeentulo on kunnossa ja vakaalla pohjalla, kaikki muukin järjestyy kyllä.
jos mummo menehtyy, niin ketä se kiinnostaa, laita mummon kuteet päälle ja alat mummoksi, tilille napsahtaa mummojen etuuksia kuten leskeneläke, oma eläke, asumistuki omistusasuntoon ja eeva lehteä tyrkyttävät puhelinmyyjät.
Pimitä mummon kuolema ja ota hänen eläke itsellesi
Pärjäät kyllä. Minkä ikäinen mummo on? Toki menehtyä voi minkä ikäisenä tahansa, mutta todennäköisyys kasvaa, kun ikää tulee lisää.
Onko mummolla omaisuutta? Kannattaisi asiallisesti keskustella, voisiko osan omaisuudesta testamentata suoraan sinulle, ettei kaikki mene viinaan.
Vierailija kirjoitti:
Pärjäät kyllä. Minkä ikäinen mummo on? Toki menehtyä voi minkä ikäisenä tahansa, mutta todennäköisyys kasvaa, kun ikää tulee lisää.
Onko mummolla omaisuutta? Kannattaisi asiallisesti keskustella, voisiko osan omaisuudesta testamentata suoraan sinulle, ettei kaikki mene viinaan.
75 vuotias. On omaisuutta jonkun verran vielä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Pimitä mummon kuolema ja ota hänen eläke itsellesi
Joku voisi jopa pukeutua hånen vaateisiinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pärjäät kyllä. Minkä ikäinen mummo on? Toki menehtyä voi minkä ikäisenä tahansa, mutta todennäköisyys kasvaa, kun ikää tulee lisää.
Onko mummolla omaisuutta? Kannattaisi asiallisesti keskustella, voisiko osan omaisuudesta testamentata suoraan sinulle, ettei kaikki mene viinaan.
75 vuotias. On omaisuutta jonkun verran vielä jäljellä.
Hän voi hyvinkin elää vielä 20 vuotta, jos ei ole sen vakavampia sairauksia.
Et sinä pärjääkään. Olet aivan oikeassa aavisteluinesi.
Terapiaan?