Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pärjään ilman mummoa, kun kuolee? Nyt auttaa rahallisesti ja kertoo muiden sukulaisten asiat.

Vierailija
28.06.2026 |

Olen siis alkoholistivanhempien ainoa lapsi. Mummo on minut jo pienestä kasvattanut. Minulla on todettu läheisriippuvuus. 

Olen jäämässä puille paljaille. Jos joku sanoo, mene töihin, niin olen hakenut jatkuvasti töitä, vaan enpä ole edennyt kovin pitkälle. Haastatteluihin kolme kertaa. Ikä alle 30.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan?

Vierailija
2/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE T  Ö  I  H  I  N !!!!

 

 

 

Muuta neuvoa ei tule. Tai ole menemättä ja kuole nälkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ikä on alle 30, hanki uusi koulutus, jolla löytyy töitä. Nyt ehkä mummokin ehtii vielä auttaa siinä.


Kun oma toimeentulo on kunnossa ja vakaalla pohjalla, kaikki muukin järjestyy kyllä.

Vierailija
4/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon onni!

Vierailija
5/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sää joku peukkupää!

Vierailija
6/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mummo menehtyy, niin ketä se kiinnostaa, laita mummon kuteet päälle ja alat mummoksi, tilille napsahtaa mummojen etuuksia kuten leskeneläke, oma eläke, asumistuki omistusasuntoon ja eeva lehteä tyrkyttävät puhelinmyyjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimitä mummon kuolema ja ota hänen eläke itsellesi

Vierailija
8/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät kyllä. Minkä ikäinen mummo on?  Toki menehtyä voi minkä ikäisenä tahansa, mutta todennäköisyys kasvaa, kun ikää tulee lisää. 

Onko mummolla omaisuutta? Kannattaisi asiallisesti keskustella, voisiko osan omaisuudesta testamentata suoraan sinulle, ettei kaikki mene viinaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäät kyllä. Minkä ikäinen mummo on?  Toki menehtyä voi minkä ikäisenä tahansa, mutta todennäköisyys kasvaa, kun ikää tulee lisää. 

Onko mummolla omaisuutta? Kannattaisi asiallisesti keskustella, voisiko osan omaisuudesta testamentata suoraan sinulle, ettei kaikki mene viinaan. 

75 vuotias. On omaisuutta jonkun verran vielä jäljellä.

Vierailija
10/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimitä mummon kuolema ja ota hänen eläke itsellesi

Joku voisi jopa pukeutua hånen vaateisiinsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjäät kyllä. Minkä ikäinen mummo on?  Toki menehtyä voi minkä ikäisenä tahansa, mutta todennäköisyys kasvaa, kun ikää tulee lisää. 

Onko mummolla omaisuutta? Kannattaisi asiallisesti keskustella, voisiko osan omaisuudesta testamentata suoraan sinulle, ettei kaikki mene viinaan. 

75 vuotias. On omaisuutta jonkun verran vielä jäljellä.

Hän voi hyvinkin elää vielä 20 vuotta, jos ei ole sen vakavampia sairauksia.

Vierailija
12/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä pärjääkään. Olet aivan oikeassa aavisteluinesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsestäsi huoli-ilmoitus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi