Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä lapsettomuushoitoja

Vierailija
28.06.2026 |

Melko läheltä seurannut yhtä paria. Hoidot on fyysisesti ja psyykkisesti raskaita, nainen seuraa pakonomaisesti ovulaatiota, tekee tikkutestejä harva se päivä, voi kuvitella että seksi ei oo kauheen spontaania. Raskaustestejä tekee jatkuvasti. Hoitoihin mennyt tuhansia. Parisuhde vetelee viimeisiä koska naiselle tämä vauva on pakkomielle. 

Miksei voi ajatella että raskaus tai biologinen lapsi ei nyt ollut tarkoitettu minun elämään. 

Kyllä elämässä muutakin on kuin lapset. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän