Lue keskustelun säännöt.
yli kolmekymppisenä hengailu
28.06.2026 |
Joidenkin luokkaverien kanssa? Ei siinä muuten mitään, on mullakin hyviä luokkakavereita ollut. No tämä on hiukan negatiivisessa mielessä, mutta eikö kouluelämä ole jo ihan eri asia kuin aikuinen 30 vuotiaana?
Tämä on vain kysmys. Meinaan..ei mitään yhteistä enää aikuisena. Tai vaikka olisikin niin????? Toinen mikä on joskus ihmetyttänyt että ollaan jopa menty naimisiin koulukaverin kanssa. Sn täytyy olla rakkautta sitten kai. Onhan näitä ollut mutta?????
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla