Lue keskustelun säännöt.
Yleensä menen sänkyyn jo kuuden maissa. En vielä nukkumaan vaan katselen tabletilta sarjaa tms
27.06.2026 |
Nytkin olen jo peiton alla. Nukahdan joskus ysin kympin välillä yleensä. Muita samanlaisia?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Oletko masentunut?
En, mulla on vaan tällainen rytmi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En mene kuudelta, mutta pari tuntia ennen nukkumaan menoa. Luen tai katson sarjoja.
Oletko masentunut?