Kertokaa kommentteja eilisistä Satuhäistä
Kommentit (16)
Erityisesti sen, minkä yllätyksen se Suokonautio (siis pappi) järjesti. Olisi mukava kuulla, kun papin tunnen.
Vierailija:
Erityisesti sen, minkä yllätyksen se Suokonautio (siis pappi) järjesti. Olisi mukava kuulla, kun papin tunnen.
Luuli häiden alkavan klo15 kun alkoivat klo14. Tuli kuitenkin onneksi puoli tunti etuajassa joten häät myöhästyi puoli tuntia.
on lapsia sieltä täältä ja kaikki koettu ja nähty.
Piispa ei oikein tykännyt ja osa seurakuntalaisistakaan ei oikein tykännyt. Näin minä olen ymmärtänyt, tiedä sitten, miten hakoteillä olen.
Kun kerran kuitenkin avioliiton siunaamisen halusivat niin eikö siinä olis voinu samalla hoitaa vihkimisen.
en myöskään tykännyt seksiaiheisista kysymyksistä hääleikeissä, en siedä moisia ylipäätään
Tekivät itse kaiken, morsian ruat yms. Nukkuivat edellisenä yönä 2h kun oli niin paljon tekemistä.
Symppiksiltä vaikuttivat molemmat.
Kauheeta oli viime vuonna kattoo niitä takakireitä morsiammia ja melkein jo seuraavaa pokaa vilkuilevia sulhoja.
Tosin meikki kyllä olikin ihan itsetehdyn näköinen. Aivan ihana pari joka tapauksessa, lämmin ja iloinen.
Ukon kielarit alko ällöttää, mutta minä en olekaan pusuihmisiä. Muuten rento ihana pariskunta. Se morsiammen siskon uusi miesystävä oli kyllä eksyneen näköinen =)
siellä oli paljon ihmisiä auttelemassa ja laittamassa juhlia pystyyn
maistraatissa. ja sitten tämä, joka kuuluu kirkkoon haluaa siunaamisen kirkossa.
ja seuraavana päivänä siunattiin avioliitto kirkossa ja pidettiin isot juhlat. Tämä siksi että mies ei kuulu kirkkoon eikä tahdo liittyä, minä kuulun ja pidin avioliiton kirkollista siunausta tärkeänä. En näe menettelyssä mitään vikaa, mutta täällä av:lla tietty nähdään... ;)
Gia Kanerva Merituuli