Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En halua että poikani tekee töitä"

Vierailija
27.06.2026 |

Luin netistä keskustelua jossa äiti toivoo ettet poika tekisi töitä opiskeluaikanaan ja lepäisi kesät.

Sydäntäni riipaisi, omat lapset 15-vuotiaasta kesätöissä, silloin oli vielä enemmän tarjolla. Samoin opiskeluaikoinaan työn ohessa ja kaikki kesät. Sitkeitä olivat kun ei pystytty elintasoa tarjoamaan, halvimmat mahdolliset asumiset.

Nyt on kolme hyväpalkkaista akateemista aikuista, yksi tohtori.

Varmaan ei ole ollut haittaa oppia työelämää ja erilaisten ihmisten kanssa työskentelyä erilaisissa "hanttitöissä."

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko nuoret kesätöitä vai jäikö joku ilman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän