Lue keskustelun säännöt.
Yök, mitä kusiputkia on venäläiset lähiöt! Vähänkö Suomessa on hienompaa lähiöissäkin.
27.06.2026 |
Venäläiset kun ovat köyhiä, tai jos ovat rikkaita, niin heillä on itä-eurooppalainen moraali
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaikki rahat menevät sotakiimaisen Puten sotiin. Kansa kärsii ja kurjiatuu..psyko on aina psyko.