Miltä kuullostais Senja Anja Aleksandra?
Vai olisko parempia ehdotuksia Senjan toisiks nimiks?
Kommentit (20)
Senja-nimestä olen aina itse pitänyt. Anja on mielestäni erittäin kaunis nimi ja jos lisää lapsia olis tulossa niin säästäisin mahdolliselle seuraavalle tytölle, mutta kun nyt on iltatähdestämme kyse niin että sen puolesta homma oli tässä. Anja on rakkaan isoäitini nimi ja Aleksandra tulee suvusta myös. Vähän häiritsee nja toisto, mutta kuten ketjussa on todettu eipä sitä koko rimpsua juuri käytetä. Kiitos kaikille vastauksista ja hyviä ehdotuksia tuli, mutta Senja Anja Aleksandra typsystä nyt tulee ;)
t. AP
Jätä Anja pois, niin on kiva nimi.
Kumpikin on nättiä nimiä, mutta eivät yhdessä.
Ja eihän tuota koko nimeä tarvitse kaikille loilottaa, joten tuo toisto ei ketään häirinne ristiäisten jälkeen.
Minusta ei edes ole häiritsevää toistoa, vaan mukavaa.
ja on myös oikein muotinimi juuri nyt. Senja Aleksandra tai Anja Aleksandra olisi paljon tyylikkäämpi.
*Senja Sofiia Aleksandra
*Senja Emilie Aleksandra
*Senja Mariel Aleksandra
*Senja Aava Aleksandra
*Senja Sylvi Aleksandra
Senja Anni Aleksandra
Anja Eeva Aleksandra
Senja Katri Aleksandra / Senja Katriina
Itsekin kyllä laittaisin vain Senja/Anja Aleksandra ilman välinimeä.
Senja Santra Susanna
Senja Ester Emilia
Senja Anja Aleksandrasta tulee mieleen Lolan poika Sylvester Ilmari Jalmari =), mutta ei toi Senja jne.:kään toivoton ole, vähän ehkä hassu.
Ei minua nja-toisto häiritse ollenkaan. Kiva nimi! :)
*Senja Auroora
*Senja Pihla Pauliina
*Senja Kerttu Mariia
*Senja Pilvi
*Senja Meri Marianne
*Senja Amalia
*Senja Amanda Aurora
*Senja Lumi Linnea
*Senja Linda Lumia
*Senja Lumia
niin kulunut nimi ku ikinä! Senja Anja Armiida, vaikka..
noi Senja Anja,,, yhdesä on kyllä aika metka, kuten joku sanoi. aika ihana. riimiä löytyy.
Senja on kiva ja kaunis nimi, Anja myös hyvä, mutta ei yhdessä, mua häiritsee toi senjaanja, a-loppuisen jälkeen ei käy a-alkuinen, samoin toistoa liikaa, Aleksandra ei mun mielestä sovi noiden kanssa ollenkaan.
Senja Siiri Sofia parempi
Senja Anja Aleksandra.. Varsin sopiva. Tykkään muutenkin nimistä tyyliin " Silja Hilja Aleksandra" .
Heitänpä jotain muutakin ilmaan..
Senja Aina Aleksandra
Senja Anja on kyl vähän hankala lausua, mutta haittaneeko tuo..
Mites usein täällä kommentoivat luettelevat lapsensa koko nimirimpsun?? Ja silloinkin kun kaikkia etunimiä tarvitaan, ne useimmiten kirjoitetaan.
Aleksandrasta sen verran, että ainakin meillä valintaperusteena kolmanneksi nimeksi oli nimen ' perinnöllisyys' molempien vanhempien puolelta. 1800-luvulla kun niitä Aleksandroja Suomessa oli suhteellisen paljon. Ja ketä kiinnostaa, miten yleinen lapsen kolmas nimi on, koska harvemmin sitä missään kukaan kuulee tai sillä lasta kutsutaan...
tulee mieleen 50wee vanhapiika..uhhuh