Lue keskustelun säännöt.
Minkä takia media uutisoi Pridestä? Just katsoin yhtä dokumenttia
27.06.2026 |
usalaisista lesboista Netflixistä, jossa kerrottiin oloista 40-luvulla. Miksei näille nykyajan hanuristeille RIITÄ, ettei vainoaminen ole valtiotasoista? Poliisi ei jahtaa eikä syyttäjä.
Miksi he haluavat itse kasvattaa väkivallan uhkaa, syrjimistä ja halveksuntaa olemalla äänessä ja ällöttäviä, eli vihaamalla muita?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla