Lue keskustelun säännöt.
Liikeidea: Laitetaan jäätelötuutin "perushintaan" hyttysen paskasta tehty kartio, jos haluaa aidon vohvelin, niin veloitetaan 5 euroa lisää
27.06.2026 |
Saas nähdä montako paskakartiotuuttia menee kun saa halvemmalla, vai raketoiko business kun väki ostaa 5 euron original -tuotteen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla