Ei se ole mies eikä mikään, joka ei lyö naistaan.
Täytyyhän äm mä perkele pitää kurissa tarvittaessa vaikka voimakeinoin. Ei se ole väkivaltaa, että mies lyö naistaan. Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja mies naistaan nyrkillä kolhii. Oppiipahan huo ra olemaan, kun saa nyrkistä naamaan aina silloin tällöin. Se on vain naisen tehdasasetusten palautusta, kun mies lyö naistaan. Nainen rauhoittuu ja käyttäytyy taas muutaman viikon kunnolla kun saa ensin pari kertaa nyrkkiä naamatauluun.
Kommentit (2)
Mees nyt Jari nukkumaan, aamulla on sitten parempi mieli eikä enää kiukuta noin kovin. Halaus!
Sairaita ootte! Hävetkää,jos osaatte.
Pari kutia sun otsaan, niin muiden ihmisten on hyvä levätä rauhassa.
Mikäs hiiri se siellä ruikuttaa "machouttaan"?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs hiiri se siellä ruikuttaa "machouttaan"?
Turpa kiinni h u o r a!
Eikä talo eikä mikään, joka ei yhtä laiskaa elätä. Ja mies se on hävinnykin mies ja helvetin huono onkin.
Ei ole mies eikä edes neiti, joka toista kohtaan väkivaltaa joutuu käyttämään. Alhainen äo ja puutteellinen yleissivistys, kuten monilla maatamme rikastuttaneilla 'rakkauden apostoleilla'.
Minua kiihottaa kun ajattelen naisen lyömistä.