Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se ole mies eikä mikään, joka ei lyö naistaan.

Vierailija
26.06.2026 |

Täytyyhän äm mä perkele pitää kurissa tarvittaessa vaikka voimakeinoin. Ei se ole väkivaltaa, että mies lyö naistaan. Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja mies naistaan nyrkillä kolhii. Oppiipahan huo ra olemaan, kun saa nyrkistä naamaan aina silloin tällöin. Se on vain naisen tehdasasetusten palautusta, kun mies lyö naistaan. Nainen rauhoittuu ja käyttäytyy taas muutaman viikon kunnolla kun saa ensin pari kertaa nyrkkiä naamatauluun.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa kun ajattelen naisen lyömistä.

Vierailija
2/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees nyt Jari nukkumaan, aamulla on sitten parempi mieli eikä enää kiukuta noin kovin. Halaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita ootte! Hävetkää,jos osaatte.

Vierailija
4/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kutia sun otsaan, niin muiden ihmisten on hyvä levätä rauhassa.

Vierailija
5/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hiiri se siellä ruikuttaa "machouttaan"?

Vierailija
6/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs hiiri se siellä ruikuttaa "machouttaan"?

Turpa kiinni h u o r a!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä talo eikä mikään, joka ei yhtä laiskaa elätä. Ja mies se on hävinnykin mies ja helvetin huono onkin.

Vierailija
8/2 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies eikä edes neiti, joka toista kohtaan väkivaltaa joutuu käyttämään. Alhainen äo ja puutteellinen yleissivistys, kuten monilla maatamme rikastuttaneilla 'rakkauden apostoleilla'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi