Lue keskustelun säännöt.
Lähdetkö lomalle Euroopan tappohelteisiin?
Kommentit (3)
Äitini lähti kaverinsa kanssa Länsi-Eurooppaan. Sielläkin varmaan lämmintä. Olin viimeksi lapsena itse ulkomailla. En menisi liian kuumaan aikaan Kreikkaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei lämmin luita riko.
Ei välttämättä pidä enää paikkaansa. Ranskassa sairaalat ovat ääriään myöten täynnä. Saksassa jopa 44 astetta.
Ei lämmin luita riko.