Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten kyllä,mutta nuo hiukset

Vierailija
26.06.2026 |

Tutustuin tässä mieheen.Juttu lensi ja itsestä tuntui,että tässäpä mukava kaveri.Ajattelin,että katsotaan,miksi tilanne kehittyy.Olihan sitä jonkin sortin perhosia vatsassa.Tapailtiin muutaman kerran,muttei sen intiimimpää,kuin ihanat suuteloiset.Erään kerran hänellä meni muutama juoma " hattuun" ja sieltä tuli lause:Olet ihana ihminen,mutta sinun pitää värjätä nuo hiukset.

Olen siis reippaasti ylittänyt viiskymppisen ja antanut tulla niitä harmaita raitoja hiuksiin.

Hänen mukaansa olen " vanha" näillä hiuksilla, itsellään näkyi värituubi olleen käytössä.Ei voinut kuulemma olla " oikein rennosti" kanssani.

Ei jatkoon.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän