Lue keskustelun säännöt.
Tuo tarratoimikuntahan se häiritsee lestoja
26.06.2026 |
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/89b03872-2c78-45cf-98f5-edcaab6647a7
En minäkään mene mafialle saarnaamaan että lopettakaa koronkiskonta
Kommentit (3)
Eihän muihinkaan tilaisuuksiin mennä omia ajatelmiaan viemään jos kokoontuu joku eritavoin toimiva ryhmä.
Ei missään.Lähtö niistä tulee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen samaa mieltä. Tuollainen toiminta on vain narsistien huomiontavoittelua. Johan noista on tehty marttyyreja mediassa, Ylelläkin näyttää jokin ohjelma heistä olevan.
Antaisivat ihmisten olla rauhassa ja kokoontua juhliinsa.