Vanhukset ja tupakointi. Millä saisi naapurin papparaisen lopettamaan meidän savustamisen?
Joo varmaan joskus kahdeksankymmentä vuotta sitten oli ok mutta haluan istua omalla pihalla ilman,että naapuri lähettää savumerkkejä. Muutenkin olen huomannut vanhusten pistävän törkeästi tupakaksi missä vain.
Kommentit (5)
Pistät tuulettimen sinne naapurin suuntaan, sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikärasisti olet
Teen vaan silloin tällöin näitä vanhus provoja. Ei mikään pakkomielle.
AP.
Meidän rivitalossa sama ongelma. 70+ rouva jatkuvasti tupakka huulessa pihalla. Kun olen ystävällisesti sanonut, että etu- ja takapihalleni (ja asuntooni, jos yrittää tuulettaa) kulkeutuva tupakansavu häiritsee, päin naamaa sanotaan että huomioidaan asia, mutta sitten kuitenkin taas jatketaan tupakointia. Myös viinaa tuntuu rouvalla menevän melkoisesti. Kesä on helvettiä, kun asuntoa ei voi tuulettaa kuin hetken aikaa joskus 3-4 aikaan yöllä. Tämä rouva usein kiskoo terassillaan kaljaa kahteen-kolmeen asti yöllä ja samalla polttaa ketjussa tupakkaa. Nyt taloyhtiöön muuttanut vielä toinenkin tupakoitsija, iäkkäämpi hänkin. :(
Vierailija kirjoitti:
Meidän rivitalossa sama ongelma. 70+ rouva jatkuvasti tupakka huulessa pihalla. Kun olen ystävällisesti sanonut, että etu- ja takapihalleni (ja asuntooni, jos yrittää tuulettaa) kulkeutuva tupakansavu häiritsee, päin naamaa sanotaan että huomioidaan asia, mutta sitten kuitenkin taas jatketaan tupakointia. Myös viinaa tuntuu rouvalla menevän melkoisesti. Kesä on helvettiä, kun asuntoa ei voi tuulettaa kuin hetken aikaa joskus 3-4 aikaan yöllä. Tämä rouva usein kiskoo terassillaan kaljaa kahteen-kolmeen asti yöllä ja samalla polttaa ketjussa tupakkaa. Nyt taloyhtiöön muuttanut vielä toinenkin tupakoitsija, iäkkäämpi hänkin. :(
Eihän kesähelteellä pidä tuulettaakaan kuin yöllä.
Ikärasisti olet