Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on kallista jotta ihmiset voi leikkiä Grokilla ja tehdä ilman lupaa pnoa

Vierailija
26.06.2026 |

Kuka sitä tekoälyä muka vielä kaipaa??

 

Datakeskukset vie sähkön ja veden, kaikki maksaa, pari miöjardööriä hyötyy.

 

Sirut on niin kalliita, että puhelimet ja tietokoneet vaan kallistuu ja kallistuu.

 

Ja mitä sillä AI:lla saadaan? Korjattavaa koodia, sattumanvaraista "tietoa", ilman lupaa tehtyjä alastonkuvia ja muita deep fakeja. Ai tätäkö ilman ei voida olla??

 

Ja btw, "datacenters in space" on puhtaasti absurdia science fiction myyntipuhetta, pakollista koska kukaan ei enää halua niitä data centerejä maan päälle niin pitää luoda joku vaihtoehtoinen visio jolla lypsää hyväuskoisilta rahaa edelleen.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän