Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kattotuuletin lasketaan juntiksi?

Vierailija
18.05.2007 |

Minun mielestäni se on pelkästään käytännöllinen. Varsinkin kesähelteellä. Eräällä tuttavallani on sellainen ja olen itsekkin päättänyt hankkia täksi kesäksi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olevinaan hienoja, mutta tyyli on kyllä suoraan 80-luvulta. Ehkä ne tulee kohta uudestaan muotiin ja niistä ruvetaan tekemään jotain rosterisia " moderneja" versioita...

Vierailija
2/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä en ainakaan tykkää siitä " tuuletuksesta" . Jos haluisin viileempää niin ihan ilmastointikone sit, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun mielestäni. Junttia tai ei, niin meillä se on ja pysyy, koska on todellakin käytännöllinen.

Vierailija
4/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän on vielä niitä pienipropellisia, ei kai nekin ole junttia? Ou nou. Minäkin olen tuulettimesta haaveillut ja näin karvaasti näyttää käyvän, että en enää kehtaa hankkia!

Vierailija
5/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on valkoinen, jossa on viisi pitkää lapaa. Ja tuulettaa niin ihanasti. Ilman stä en pystyisi kesällä nukkumaan ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on valkoinen, jossa on viisi pitkää lapaa. Ja tuulettaa niin ihanasti. Ilman stä en pystyisi kesällä nukkumaan ollenkaan.

Ja täällä meidän junttilassa se on todella tarpeellinen.

Vierailija
7/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä se on todellakin viilentää mukavasti, muuten toimii vain kattolamppuna.

Jos joku pitää sitä junttina niin siitä vaan, en aio luopua =)

Vierailija
8/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamala maku ihmisillä.

Vierailija
9/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkertamme lämpiää kesällä todella kuumaksi, vaikkei ulkona hirmuinen helle olisikaan. Alakerta (osittain maan sisällä) on sitten taivas -mikä ihana viileys!!

Haaveissa ilmalämpöpumppu, mutta nekin aika rötisköitä :(

Vierailija
10/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muttei yhtäkään junttiesinettä! Tyyli on jänskä sekoitus vanhoja esineitä ja kalusteita moderniin tyyliin. Googlaa punk shui niin saat esimakua tyylistämme. :) Diskopallo nyt vaan on olennainen osa boheemiolkkariamme!