Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaa mielestäsi edullinen käytetty Tripp Trapp?

Vierailija
18.05.2007 |

Mukana kaari ja nahkaremmi? Tuolin kunto ei ole enää priima. Huutonettiin ajattelin, mutta kun olen aivan noviisi. Kävin jo katselemassa siellä myynnissä olevia, mutta en oikein osaa päättää tai arvioida...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolin käyttöaika on niin lyhyt. Meillä lapset ei todellakaan ole halunneet istua syöttötuolissa enää yli 1.5 vuoden ikäisenä.

Vierailija
2/7 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytetystä maksais enempää vaikka ois kuinka tripptrapp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa turvakaaren irti, ja menee ihan tavallisenakin tuolina. Käyttöikä ei oo lyhyt, meillä tappelee 2v ja 6v kumpi siinä saa istua.

Vierailija
4/7 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuolin käyttöaika on niin lyhyt. Meillä lapset ei todellakaan ole halunneet istua syöttötuolissa enää yli 1.5 vuoden ikäisenä.

ottamaan ruokaa lautaseltaan. +4-vuotias istuu siis edelleen mieluiten TrippTrappissa.

Vierailija
5/7 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän perheessä ;D

Vierailija
6/7 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kuinka paljon itse kuvittelisit voivasi maksaa? :) tuolihan on tosi kallis uutena.. mut en käytetystä tuolista enempää maksaisi (tosin mulla tulot on n.400e/kk, siis käteen ja laskuihin jäävä). jos huutoon laitat, niin alota vaikka siitä 50e. jos jollain rahaa on, ja sen tosissaan haluaa, huutaa varmaan enemmän. onnea! :)

Vierailija
7/7 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse seurailin joku aika sitten huutiksen tripp trapp-tilannetta kun olisin halunnut ostaa kohtuuhintaisen käytetyn. mutta hinnat nousivat aina ihan älyttömyyksiin, paras oli mielestäni kahdella lapsella käytetty tt josta lopulta maksettiin 125e!! haloo, uuden saa jos laittaa tuohon vielä pari kymppiä lisää... aika yleisesti hinta näytti päätyvän 80-100e tienoille, riippuen vähän missä päin myyjä asui kun suurinosa ostajista tietysti haluaa noutaa. pk-seudulla myynnissä olleet oli tuossa satasen kieppeillä ja muualla suomessa monesti vähän vähemmän.

minusta kohtuuhinta olisi ollut max 60e joten jäin aina nuolemaan näppejäni...

laita lähtöhinnaksi vaikka 50e ja korotus 2,5e niin siitä se lähtee! jos haluat laittaa hintavarauksen niin alle 70e ei ainakaan tarvitse myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän