Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakin meidän suvussamme lapsen ruumiillinen kuritus siirtyy ja tulee siirtymään sukupolvelta toiselle.

Vierailija
18.05.2007 |

Olen itse saanut pienenä vitsaa, vanhempani ovat saaneet vitsaa ja omat lapseni tulevat saamaan vitsaa tarvittaessa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkilässä on todettu että mustaihoisessa väestönosassa ruumiillinen kuritus on enemmän sääntö kuin poikkeus. Kukin voi sitten tykönään miettiä, miksi mustat siellä turvautuu valkoisia enemmän väkivaltaan.

Vierailija
2/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kas voitkin sitten kasvattaa lapsiasi etänä kaltereiden takana! Mieti vielä... Jos lapsi avaa suunsa tarhassa (kaikki pölöttää siellä kaiken) ja kas, sitä sitten selitetäänkin jo pian oikeudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan meidän tarhassa lapsen kurittamisesta ei ole tehty suurta numeroa. Eräänkin lapsen vanhemmat ottivat kiukuttelevaa lastaan kunnolla hiuksista kiinni, kun ei kotiin lähtiessä kaikki mennyt niinkuin piti. Tarhatädit vain nyökyttelivät vieressä.

Eivät kaikki onneksi suhtaudu ruumiilliseen kuritukseen yhtä mustavalkoisesti kuin tämän palstan vaukomammat.

Vierailija
4/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeeko sekin suvussa?

Vierailija
5/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moahhahahhaa

Vierailija
6/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löisi lapsiani.

Vierailija
7/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

adoptioprosessi päättyi siihen, kun hakija totesi, että ei voi 150 % varmuudella sanomaan, etteikö joskus ääritilanteessa lastaan hieman ruumiillisestikin kurittaisi.

Vierailija
8/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittaa lastensuojeluun. He ovat työnsä puolesta lainvelvoittamia. Ja pieni ihminen kertoo ihan kaiken tarhassa!

Mä en usko, että vitsan käytöstä pääsee kuin koiraveräjästä!

Se mikä on uskomatonta, että joku ihminen ei näe mitään vaihtoehtoisia keinoja kasvattaa lapsensa kuin väkivalta? Sillä perusteella, että muutkin on saanu vitsaa.

Mä vedän erästä kerhoa, ja jos siellä jäisit kiinni - en miettisi hetkeäkään tehdä ilmoitusta sinusta. Olemme näin sopineet kerhonvetäjien kokouksessa.

Vierailija
9/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat jostakin saaneet kuulla, että meillä saatetaan käyttää fyysistä kuritusta (tukistaminen, luunapit). Myönsimme tottakai, että niin joskus tehdäänkin.

Viranomaiset kartoittivat tilanteen ja tulivat siihen lopputulokseen, että lapset asuvat kuitenkin rakastavien vanhempien luona ja heillä on muutenkin kaikki kunnossa. Lopussa sanoivat vaan, että käyttäkää kuritusta vasta viimeisenä keinona, jos mikään muu ei auta.

Onneksi on vielä viranomaisia, jotka osaavat ajatella omilla aivoillaan, eivätkä tuijota sokeasti lakipykäliä. :)

Vierailija
10/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heillä ei riitä sijoituspaikat

sinullako ei mikään hälytyskello soi kun lastensuojelu tunkee teille sinun kasvatuksesi takia? ...pitäisiköhän silloin ehkä suuntaa muutaa!?

Vierailija
11/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yhtään hävetä että olet retuuttanut lapsiasi tukasta yleisellä paikalla tms.? Tai lapsesi ovat ahdistustaan purkaneet kertomalla tarhassa tai jollekin muulle ihmiselle mikä on meno kotona.

Vierailija
12/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin lähettää sulle maailman ympärysmatkan tyhmimmästä kommentista, jonka olen lukenut täällä vuoteen. Pöyristyttävää...

Vierailija
13/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sikäli sama tilanne, kun ap:llä, että äitini kasvatti minut pelolla ja alistamisella.

Mutta siinä olen eri mieltä ap:n kanssa, miten hän suhtautuu asiaan. Kierteen VOI katkaista jos HALUAA.

Minä olen ihan itse ilmoittanut lastesuojelulle, että toimin väärin ja en haluaisi tehdä niin. Ei siinä mihinkään huostaanottoon lähdetty! Sain apua ja nyt minä olen jo huomattavasti parempi vanhempi.

Vanhemman väkivalta lasta kohtaan on osoitus jostain isommasta ongelmasta, joka pitäisi ratkaista.

Suosittelen, että ap:kin miettii asiaa uudelta kantilta ja hakee apua kierteen katkaisuun.

Vierailija
14/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Lyön lapsiani, mutta en niin paljon, että niitä otetaan huostaan ;-) "

Vierailija
15/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Aiheutettujen ruumiillisten rangaistusten ryhmään kuuluu läimäyttely ja kaikenlainen muu lapsiin kohdistuva väkivalta. Sanomattakin on selvää, että tälläisten rangaistusten käyttö kasvatuskeinona on osoitus moraalisesta julmuudesta ja melkoisesta kasvatuksellisesta kyvyttömyydestä. Lasten pahoinpitely on myös lain mukaan rangaistava teko. Onneksi monet vanhemmat ovat kasvattaneet onnellisia ja tasapainoisia ihmisiä ilman ainuttakaan selkäsaunaa. Lapset ovat sellaisia miksi heidät teemme: jos havaitsemme heidän käyttäytyvän tavalla, jota emme hyväksy, syy on ennen kaikkea meissä itsessämme, ja meidän tulisi rangaista itseämme, eikä epäonnistuneen kasvatuksemme uhreja."

(Jaroslav Koch: " Onnellinen lapsi" , 1979, alkuperäisteos tsekkoslovakialainen " Výchova kojence v rodine" vuodelta 1976)

Vierailija
16/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei ole tullut tilannetta, jossa olisi tarvinnut antaa vitsaa. Minusta tuollainen perseelle piiskaus himo vikuttaa jotenkin peofiiliselta ja perverssiltä.

Vierailija
17/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyväksytty oikein viranomaisten toimesta.

Ikävä kyllä lasten sijoituspaikat ovat niin tiukassa, että kaltaisesi saavat pitää lapsensa. Säälittävää, ettet osaa kyseenalaistaan toimiasi, vaikka teistä on tehty ilmoitus. Luuletko, että normaaleista vanhemmista tehdään? Voin kertoa, että ei tehdä.

Vierailija
18/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kieroutunut seksuaalisuuden elementti on takapuolelle piiskaamisessa. Tuskin tuota enää kukaan sitä paitsi harrastaakaan?

Noi suun pesemiset saippualla ja nurkassa seisottamiset puolestaan on sadismiin taipuvaisten harrastuksia. Samoin kuin nämä mammat, jotka istuttaa lastaan tunnin ruokapöydässä, jos se ei suostu syömään.

Vierailija
19/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Samaa mieltä kuin 22

Joku kieroutunut seksuaalisuuden elementti on takapuolelle piiskaamisessa. Tuskin tuota enää kukaan sitä paitsi harrastaakaan?

Noi suun pesemiset saippualla ja nurkassa seisottamiset puolestaan on sadismiin taipuvaisten harrastuksia. Samoin kuin nämä mammat, jotka istuttaa lastaan tunnin ruokapöydässä, jos se ei suostu syömään."

Vierailija
20/22 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi saatiin neuvolassa isot kehut harvinaisen fiksusta ja yhteistyökykyisestä lapsesta. Kertaakaan ei ole kättä nostettu lasta vastaan eikä tulla nostamaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi