Haluan tehdä töitä. En haluaisi enää laiskotella.
Haluaisin tehdä töitä, vaikka koko loppuelämän. Siihen vaan ei ole mahdollisuutta, kun eisä saa töitä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Öööööööö kaikkien muiden vika ööööööö yhteiskunnan vika öööööö
Ei se ole varsinaisesti kenenkään vika, harmillinen tilanne vaan. Mielelläni tekisin töitä, mutta se ei nyt vaan ole mahdollistakaan. Sama tilanne monella muulla.
Suorastaan unelma olisi päästä tekemään töitä, mitä tahansa työtä.
Siinä vaiheessa kun puhelin- ja liittymämyyntiin on tunkua ja ei saa paikkaa, vielä tehden testit (miettikää, näihinkin on testit) niin mä ajattelin viettää ihan lomaa tässä kesän. Katsotaan syssymmällä josko muita paikkoja olisi auki. Kivempi saada ei kiitos-kirje jostain asiallisesta työstä sentään.
Että turha huudella kenenkään etteikö töitä ole haettu mitä vain.
Öööööööö kaikkien muiden vika ööööööö yhteiskunnan vika öööööö