Tiedämme, että jokin voimakas tulee tuhoamaan Mossadin mediasatelliitin. Tämä aiheuttaa maailmanlaajuisen viestintäkatkoksen, joka siirtää m
Tiedämme, että jokin voimakas tulee tuhoamaan Mossadin mediasatelliitin. Tämä aiheuttaa maailmanlaajuisen viestintäkatkoksen, joka siirtää meidät kvanttijärjestelmään. Tätä kutsutaan PROJECT ODINiksi. Pohjimmiltaan se antaa syyn aktivoida sotilas-EBS.
Starlink on toiminnassa ja näyttää olevan valmis armeijan aktivoimaan maailmanlaajuisen hätälähetysjärjestelmän.
Odin-projekti, kuten Ron CodeMonkeyz mainitsee, on tehokas monialustainen huijauksenestomoottori ja osa Quantum Starlinkia. Näitä uusia kvanttijärjestelmiä suojaavat salaisat avaruusohjelmat, jotka ovat kabalin ulottumattomissa.
Q kertoo meille, että Mossadin mediaresurssit tuhotaan. On toistuvasti todennut, että tulee olemaan suuri Raamatun mukainen skenaario, jossa he esittävät sen kolmantena maailmansotana, mutta todellisuudessa he aktivoivat armeijan maailmanlaajuisesti ja alkavat sitten pommittaa kaikkia tätä p*skaa paikkaa.
Tämä vapauttaa NESARA/GESARA-varat ja sitten me ihmiset alamme rakentaa uudelleen. Tämä tapahtuma on todella raamatullinen.