Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nyt ihan ymmärrä tuota Messin hehkutusta

Vierailija
23.06.2026 |

MM-kisojen maalitilastoissa esim. Mbappé on vaan muutaman maalin päässä ja hänellä sentään on uraakin jäljellä todennäköisesti 10 vuotta. Vai onko tässä nyt joku juttu mitä mä en tajua?

(Ps. Olen aina inhonnut Messiä)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis aina inhonnut Messiä, etkä ymmärrä "hehkutusta" - mitenkään et kuitenkaan perustele näkemyksiäsi? 

Menetkö syksyllä kasille, vai ysille?

Nimenomaan Messin fanipojat on sielä kasilla. Lapska jotka eivät ymmärrä jalkapallosta tuon taivaallista.

Vierailija
22/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon enemmän pelaajana kuin maalitilasto. Kaikkien aikojen paras pelaaja ja viimeiset arvokisat menossa. On kuitenkin jo ikämies ja parhaista vuosista on jo aikaa. Mbappe on parhaassa iässä ja tulee menemään ohi luultavasti jo näissä kisoissa. Hienot kisat menossa ja harvinaista että niin moni huippu on onnistunut alkulohkossa yli odotusten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilenkin teki useita virheitä. Mutta niitä ei fanipojat ole näkevinään.

Vierailija
24/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...

Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.

Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.

Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D

Vierailija
25/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon enemmän pelaajana kuin maalitilasto. Kaikkien aikojen paras pelaaja ja viimeiset arvokisat menossa. On kuitenkin jo ikämies ja parhaista vuosista on jo aikaa. Mbappe on parhaassa iässä ja tulee menemään ohi luultavasti jo näissä kisoissa. Hienot kisat menossa ja harvinaista että niin moni huippu on onnistunut alkulohkossa yli odotusten. 

Kisoissa on heikompia maita kuin ennen. Siksi Messikin nyt pärjännyt hyvin. Tulee lähinnä menettämään palloja kun vastaan tulee ensimmäinen Joukkue.

Vierailija
26/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis aina inhonnut Messiä, etkä ymmärrä "hehkutusta" - mitenkään et kuitenkaan perustele näkemyksiäsi? 

Menetkö syksyllä kasille, vai ysille?

Menen ekalle. Yliopistoon.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä CR7 fanipoikia nyt harmittaa. Tai oikeastaan CR0 on nykyään osuvampi.

Vierailija
28/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...

Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.

Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.

Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D

Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

On se uutinen, mutta ei sellaisen hehkutuksen arvoinen mitä siitä on tehty.

Ap

Vierailija
30/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...

Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.

Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.

Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D

Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.

Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä CR7 fanipoikia nyt harmittaa. Tai oikeastaan CR0 on nykyään osuvampi.

Ei tämä ole mikään Ronaldo tai Messi. Joitain kiinnostaa ihan vain jalkapallo ja jopa ymmärtävät että kyseessä on joukkuelaji.

Vierailija
32/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...

Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.

Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.

Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D

Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.

Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?

Koska fanipojat ja Messi. Luuletko että Ronaldo pelaa koska joukkue ja manageri niin päätti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

On se uutinen, mutta ei sellaisen hehkutuksen arvoinen mitä siitä on tehty.

Ap

Minusta hehkutus on suht samanlaista kuin silloin, kun Klose meni Ronaldon ohi. Silloin se oli ehkä jopa voimakkaampaa.

Vierailija
34/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Messi on myös tehnyt useita maaleja rangaistuspotkulla. Aika kultaa muistot, Messiä kritisoitiin edellisiin kisoihin saakka heikoista suorituksista KV-otteluissa.

Joo mutta sen saa kummasti anteeksi jos voittaa maalleen futiksen maailmanmestaruuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Messi on myös tehnyt useita maaleja rangaistuspotkulla. Aika kultaa muistot, Messiä kritisoitiin edellisiin kisoihin saakka heikoista suorituksista KV-otteluissa.

Joo mutta sen saa kummasti anteeksi jos voittaa maalleen futiksen maailmanmestaruuden.

Kröhöm, sen voitti joukkue, ei Messi. Messi ei ollut edes joukkueensa paras pelaaja viime kisoissa.

Vierailija
36/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...

Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.

Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.

Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D

Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.

Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?

Koska fanipojat ja Messi. Luuletko että Ronaldo pelaa koska joukkue ja manageri niin päätti?

En tiedä miten Ronaldo nyt tähän liittyy, mutta jos Messi on Argentiinan joukkueessa rivipelaaja (oikeastaan jos pääsee Argentiinan MM-joukkueeseen niin pitää olla aivan poskettoman hyvä pelaaja), niin miten hänellä olisi yhtään mitään valtaa sanella asioita?

Vierailija
37/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä CR7 fanipoikia nyt harmittaa. Tai oikeastaan CR0 on nykyään osuvampi.

Tiesitkö, että on olemassa muitakin pelaajia kuin nämä kaksi?

Ap

Vierailija
38/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahtava asia jalkapallolle kun Messi poistuu näyttämöltä. Toki gloryhunterit, turistit ja fanipojat siirtyvät vaahtoamaan seuraavasta tietämästään pelaajasta (siitä ainoasta).

Vierailija
39/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?

Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...

Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.

Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.

Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D

Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.

Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?

Koska fanipojat ja Messi. Luuletko että Ronaldo pelaa koska joukkue ja manageri niin päätti?

En tiedä miten Ronaldo nyt tähän liittyy, mutta jos Messi on Argentiinan joukkueessa rivipelaaja (oikeastaan jos pääsee Argentiinan MM-joukkueeseen niin pitää olla aivan poskettoman hyvä pelaaja), niin miten hänellä olisi yhtään mitään valtaa sanella asioita?

Pelaajilla on hyvinkin paljon valtaa, se on tosiasia. Jos seuraisit jalkapalloa tietäisit tämän.

Vierailija
40/49 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutais eläkkeelle koko ukko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi