En nyt ihan ymmärrä tuota Messin hehkutusta
MM-kisojen maalitilastoissa esim. Mbappé on vaan muutaman maalin päässä ja hänellä sentään on uraakin jäljellä todennäköisesti 10 vuotta. Vai onko tässä nyt joku juttu mitä mä en tajua?
(Ps. Olen aina inhonnut Messiä)
Kommentit (49)
Paljon enemmän pelaajana kuin maalitilasto. Kaikkien aikojen paras pelaaja ja viimeiset arvokisat menossa. On kuitenkin jo ikämies ja parhaista vuosista on jo aikaa. Mbappe on parhaassa iässä ja tulee menemään ohi luultavasti jo näissä kisoissa. Hienot kisat menossa ja harvinaista että niin moni huippu on onnistunut alkulohkossa yli odotusten.
Eilenkin teki useita virheitä. Mutta niitä ei fanipojat ole näkevinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.
Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D
Vierailija kirjoitti:
Paljon enemmän pelaajana kuin maalitilasto. Kaikkien aikojen paras pelaaja ja viimeiset arvokisat menossa. On kuitenkin jo ikämies ja parhaista vuosista on jo aikaa. Mbappe on parhaassa iässä ja tulee menemään ohi luultavasti jo näissä kisoissa. Hienot kisat menossa ja harvinaista että niin moni huippu on onnistunut alkulohkossa yli odotusten.
Kisoissa on heikompia maita kuin ennen. Siksi Messikin nyt pärjännyt hyvin. Tulee lähinnä menettämään palloja kun vastaan tulee ensimmäinen Joukkue.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis aina inhonnut Messiä, etkä ymmärrä "hehkutusta" - mitenkään et kuitenkaan perustele näkemyksiäsi?
Menetkö syksyllä kasille, vai ysille?
Menen ekalle. Yliopistoon.
Ap
Kyllä CR7 fanipoikia nyt harmittaa. Tai oikeastaan CR0 on nykyään osuvampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.
Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D
Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
On se uutinen, mutta ei sellaisen hehkutuksen arvoinen mitä siitä on tehty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.
Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D
Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.
Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä CR7 fanipoikia nyt harmittaa. Tai oikeastaan CR0 on nykyään osuvampi.
Ei tämä ole mikään Ronaldo tai Messi. Joitain kiinnostaa ihan vain jalkapallo ja jopa ymmärtävät että kyseessä on joukkuelaji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.
Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D
Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.
Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?
Koska fanipojat ja Messi. Luuletko että Ronaldo pelaa koska joukkue ja manageri niin päätti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
On se uutinen, mutta ei sellaisen hehkutuksen arvoinen mitä siitä on tehty.
Ap
Minusta hehkutus on suht samanlaista kuin silloin, kun Klose meni Ronaldon ohi. Silloin se oli ehkä jopa voimakkaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Messi on myös tehnyt useita maaleja rangaistuspotkulla. Aika kultaa muistot, Messiä kritisoitiin edellisiin kisoihin saakka heikoista suorituksista KV-otteluissa.
Joo mutta sen saa kummasti anteeksi jos voittaa maalleen futiksen maailmanmestaruuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Messi on myös tehnyt useita maaleja rangaistuspotkulla. Aika kultaa muistot, Messiä kritisoitiin edellisiin kisoihin saakka heikoista suorituksista KV-otteluissa.
Joo mutta sen saa kummasti anteeksi jos voittaa maalleen futiksen maailmanmestaruuden.
Kröhöm, sen voitti joukkue, ei Messi. Messi ei ollut edes joukkueensa paras pelaaja viime kisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.
Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D
Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.
Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?
Koska fanipojat ja Messi. Luuletko että Ronaldo pelaa koska joukkue ja manageri niin päätti?
En tiedä miten Ronaldo nyt tähän liittyy, mutta jos Messi on Argentiinan joukkueessa rivipelaaja (oikeastaan jos pääsee Argentiinan MM-joukkueeseen niin pitää olla aivan poskettoman hyvä pelaaja), niin miten hänellä olisi yhtään mitään valtaa sanella asioita?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä CR7 fanipoikia nyt harmittaa. Tai oikeastaan CR0 on nykyään osuvampi.
Tiesitkö, että on olemassa muitakin pelaajia kuin nämä kaksi?
Ap
On mahtava asia jalkapallolle kun Messi poistuu näyttämöltä. Toki gloryhunterit, turistit ja fanipojat siirtyvät vaahtoamaan seuraavasta tietämästään pelaajasta (siitä ainoasta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis jos on MM-kisojen maalitilaston ykkösenä, niin siinä ei ole mitään erikoista, kun joku toinen pelaaja todennäköisesti myöhemmin menee ohi?
Puolet maaleista rankkareista. Kuudet kisat...
Eli on niin taitava, että joukkue haluaa laukomaan rankkarit ja pystyy pysymään huipulla todella pitkään, vaikka maa on täynnä erinomaisia jalkapalloilijoita.
Joo eilenkin nähtiin miten hyvä on vetämään niitä. Nähtiin myös miten lahjakas Argentiinan joukkue on filmaamisessa. On myös tiedossa että Messi saa tuomareilta erityiskohtelua.
Eli Messi ei ole hyvä vetämään rankkareita ja silti joukkue haluaa hänet siihen hommaan? Mutta kuitenkin Messi huonona rankkarien laukojana on tehnyt liikaa maaleistaan rankkareista? :D
Kyllä. Todennäköisesti asian päättää itse Messi. Messi veteli myös eilen vapareita innokkaana koska halusi nimiinsä lisää maaleja.
Miten Messi rivipelaajana voisi muka asiasta päättää? Eiköhän koutsi päätä asiasta. Miksi koutsi ei haluaisi valita parasta rankkarien vetäjää laukomaan?
Koska fanipojat ja Messi. Luuletko että Ronaldo pelaa koska joukkue ja manageri niin päätti?
En tiedä miten Ronaldo nyt tähän liittyy, mutta jos Messi on Argentiinan joukkueessa rivipelaaja (oikeastaan jos pääsee Argentiinan MM-joukkueeseen niin pitää olla aivan poskettoman hyvä pelaaja), niin miten hänellä olisi yhtään mitään valtaa sanella asioita?
Pelaajilla on hyvinkin paljon valtaa, se on tosiasia. Jos seuraisit jalkapalloa tietäisit tämän.
Nimenomaan Messin fanipojat on sielä kasilla. Lapska jotka eivät ymmärrä jalkapallosta tuon taivaallista.