Matkailijavero
Terve
Taas on valopäät liikenteessä, eli matkailijavero, nykyisellään maksetaan mm hotellimajoituksesta alvia, omistaja maksaa ja tilittää erilaisia maksuja, voitosta maksetaan mm. pääomatuloveroja.
Suomen upottamistalkoot on menossa, enää ei kaksinkertainen verotus riitä, vaan nyt halutaan moninkertaista verotusta, millä maksetaan julkiselle sektorille uusia palkankorotuksia. Ja kasvatetaan julkisen parasiiteille, maksettavaa eläkemenoa.
Samaan aikaan yksityinen sektori , iso joukko perustoimialan yrityksistä on konkurssien partaalla.
Tämänkin hanke, maksaa yksityiselle sektorille melkoisesti, hankkeen kustannukset maksatetaan konkurssien ja niukkuuden muodossa, nyt ja tulevaisuudessa lapsillamme.
Suomi, ei ole Firenze, ei Pariisi. Ei Venetsia, ellei mukaan lasketa kansantalouden vajoamista.
https://www.talouselama.fi/uutiset/a/a652ef59-82a6-4750-961d-e40ae04bf9…