Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Juustohampurilaisen kutsuminen "juustoksi"
22.06.2026 |
Olenko ainoa jota vtuttaa tämä jonnejen villitys kutsua juustohampurilaista juustoksi? Onko se niin s*atanan raskasta sanoa se hampurilainenkin siihen perään? Onko se, pullamössöt? Aina sen kuullessa tekisi mieli tintata niin että "cäppi", vai millä sitä rumaa tarralakkia nyt kutsutaankaan, lentää.
Jos olisin maikkarin kassalla ja joku tilaisi juuston niin sitten toisin ihan vttuillakseni yhden paketin oltermannia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jonnet eli siis yli kolmekymppiset? Eikö juustohampurilaisia osta lähinnä teinit?