Lue keskustelun säännöt.
Alakerran naapuri ei huomioi muita kun tupakoi parvekkeella
22.06.2026 |
Muutettiin aiemmin tässä kuussa. Alakerran naapuri tupakoi parvekkeellaan ja jätettiin hänelle heippalappu juuri ennen juhannusta. Pyydettiin vain ystävälliseen sävyyn huomioimaan muut asukkaat ja muistutettiin että tupakointi on haitallista myös ympäristölle. Ei mennyt jakeluun. Tyyppi vetää vieläkin röökiä ja heittää tumpit parvekkeeltaan alas.
Kommentit (22)
Mieluummin siedän tupakoitsijaa naapurissa kuin näitä kaikesta nillittäviä heippalaputtajia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sitten istut sen jälkeen putkassa