Paljonko kannattaa maksaa viime syksyn Ora-vaunuista?
Niin, kysymykseni onkin jo tuossa otsikossa. En ole ehtinyt juurikaan perehtyä vaunujen hintoihin... Huuto.netissä monet näyttävät pyytävän aika paljon, ja toki vaunut ovat arvokkaita - jos ovat suhtkoht uudet ja hyvässä kunnossa!
Kommentit (9)
on tosiaan ostettu uutena viime syksynä. Ovat hyvässä kunnossa ja olenhan nähnyt itse omin silmin, että sisällä niitä on säilytetty... :) Näyttävät olevan ulkona katoksen alla vain silloin, kun vauva nukkuu niissä. Naapuri on myymässä niitä vain, koska " kärryjen vaihtaminen on harvoja kotiäidin iloja" - kaipaa siis vaihtelua...;)
...ja Hobby Hallista Ora Jovi Nature-yhdistelmävaunut 359 eurolla. Eivätkö siis ole uudet? Tarkoittaako uusi vuosimallia 2007? Onko Jovi Nature viime vuoden malli?
T. nimimerkki " Yhä aika pihalla kärryistä..."
Jovit on halvempi versio Oran vaunuista. Niistä tehdään ulkomailla isompi osa kuin Oran vaunuista, esim. Oran kankaat ommellaan Suomessa ja työ on viimeistellympää kuin Joveissa. Näin voi lukea AT-Lastenturvan sivuilta.
...Siis että Jovi on Oran " alamerkki" , ja osa osista on varmaan " Made in China!" ... Eipä se naapurien tarjous olekaan niin hyvä, kun alennusta on vain 80e, ja vaunuja on käytetty sentään puolisen vuotta... Nyt en osaa päättää, ostanko vai en! No, täytyy miettiä...
En nyt muista minkä merkkiset vaunut ostin (ne on tuolla varastossa jemmassa), mutta maksoin siis puoli vuotta käytetyistä yhdistelmävaunuista 70e. Täysin ehjät, siistit kumipyörävaunut joissa on sateensuoja ja hyttysverkko muttei " kissaverkkoa" Itse odotan ensimmäistä, eikä myöskään oikeastaan mitään hajua hinnoista malleista ym. mutta sisko vaan sano että tosi halvalla olen kuulemma rattaani saanut! Onnea kauppoihin! =)
Sen verran tiedän vaunuista, että Emmaljunga ja Ora ovat laadukkaita ja luotettavia merkkejä. Maksavat uutena jotain 700 euron paikkeilla...? Niinpä olettaisin, että viime syksynä ostetuista Ora-vaunuista tulen maksamaan reilusti enemmän kuin 70 euroa!!! Orahan on kotimainen ja hyvä merkki.
niistä viitsii maksaa. Miten on pidetty jne.. Uutena tosiaan ovat sen 700¿ joten ei niitä ihan 70¿:lla raaskii poiskaan myydä ;)
P.s Huuto.netissä ei ole mitenkään kovin halvat hinnat noin ylipäänsä..parempia löytyjä voi löytää täältä vauva-lehden sivuilta. Toki niissä kuva pitää pyytää aina erikseen.
Tsemppiä vaunuotoihin. Mua himottais kolmannelle hankkia uudet mut taitaa olla turhaa rahan tuhlausta kun nuo vanhat on lähes uutta vastaavassa kunnossa ;) Äiti vaan turhamaisuuttaan vois välillä työnnellä toisen näkösiä ....
Jos tarkoitat viime syksyisillä vaunuilla, että on silloin uutena ostettu, voisin maksaa max 300,-.
Mutta kannattaa miettiä, miksi ne myydään niin pian? Eli tod.näk. rattaina isokokoiset ja painavat.
Meidän Orat ainakin on evyemmät ja sirommat kuin kaverin Brio tai Emmajunga. No abc:t on aika pienet ja kevyet mut ne maksaa uutenakin vaan reilu 200¿