Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

36-vuotias isoäiti, upea vartalo, vaikka odottaa kaksosia, 13 lasta jo ennestään

Vierailija
17.05.2007 |

http: //tinyurl. com/ro22h

Mutta... olenko ainut kenen mielestä naamasta ikäistään vanhemman näköinen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamassa nyt ei kehumista, näyttää ikäistään vanhemmalta, eivätkä noin ohuet huulet ja hiukset ole kauniit. MUTTA, vartalosta olen kateellinen. Miten tuo on mahdollista...

Sinänsä ihmetyttää, miten mies pystyy yksinään elättämään noin ison perheen, kun lisää putkahtelee koko ajan.

Vierailija
2/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oi! katso miten kaunis perhe! Pystyykö noi aikuiset hoitamaan niitä kaikkia lapsia?" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tars vissiin tehä ittelle jotain, kun ei ole vasta kun 6 muksua ja mahkin on läski.

Vierailija
4/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmässsä kuvassa ikäistään vanhemman näköinen (siis naamasta). Alakuvassa, joka ei niin tarkka, ihan nätti.

Vierailija
5/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa varressa yhden tenavan jälkeen kymmenen kiloa ekstraa ja jos tulis 12 lasta lisää, menisin vapaaehtoisesti narun jatkoksi, niin epä-äitimäinen taidan olla, en todellakaan " kuin ankka vedessä" .

Vierailija
6/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosi hoikka on, joo....

Vierailija
7/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin lukevinani vain, että on jälleen raskaana, mutta en nähnyt mainintaa kaksosista.

Vierailija
8/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivartalolihavuus yhdistettynä suhteellisen laihoihin jalkoihin on yhdistetty naisten lisääntyneeseen alkoholinkäyttöön. Mitenkähän on?

Vierailija
9/12 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa tuollainen piukka vatsa kuin tuolla 13(!!!) synnyttäneellä, huoh...Eikö se muka yhtään treenaa??

Niin ja kokovartalokuvan näkee, kun klikkaa ylempää kuvaa suuremmaksi.

Vierailija
10/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta ei voi päätellä mitään noin pienen kuvan perusteella, vartalosta kyllä.

iva jos joku pysyy hyvävartailoisena ilman vaivannäköa sen eteen, se ei ole meiltä läskeiltä ja rupsahtaneilta pois ;)

Tosin eipä se vartalo tai naama mitään itse äitiyteen vaikuta. Perhe näyttää ihanalle ainakin kuvassa, toivottavasti ovat myös onnellisia. Miehelläni oli monilapsinen lapsuudenkoti, joka näytti ulospäin yhtä hyvältä, mutta jossa suurin osa lapsista voi huonosti. Perheen koon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä vaan äidin syyllistävän, nolaavan ja suosikkeja/inhokkeja pitävän kasvatustavan ansiosta. Toisaalta, jos on sellainen äiti, luulen että monta lasta on vaan hyväksi, he voivat toisistaan löytää vertaistukea eiväktä joudu yksin kestämään sitä kohtelua.

Vierailija
11/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on hyvät sosiaalietuudet. Aivan varmasti tämä perhe asuu kunnan vuokrakasarmeissa (council houses) ja ovat sitä porukkaa. Eli kun äiti alkaa saada lapsia 18v. niin omat lapset toistavat samaa kaavaa, mitään ammattia ei hankita. Guernsey elättää nämä ihmiset.

Timmissä kunnossa on, mutta mitä tulee perheen ihanuuteen veikkaan että todellisuus on jotain muutakuin juttu antaa ymmärtää (olen siis asunut Guernseyllä 4 vuotta)- aika ankeaa on monilapsisen perheen elämä noissa olosuhteissa. Ja jos loput 12 lasta asuvat vielä kotona niin 4 makuuhuonetta on aika vähän tilaa.

Vierailija
12/12 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mauttomat vaatteet tuon ikäiseksi. Näyttäisi takuulla sata kertaa paremmalta jos pukeutuisi paremmin. Liian nuorekkaat vaatteet vaan vanhentavat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi