Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TAMMITOIVEET**vk20**to-su***

17.05.2007 |

katotaan alkaako uus pino :)

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin tuntuu et heti kun " sanoo" ääneen epäilyn raskaudesta, täti saapuu, niin kuin nytkin. mutta tähän alkaa tottumaan, syksyllä mennään sitten tutkimuksiin.

kovasti plussasäteitä teille viimeisille piinailijoille +++++

Vierailija
42/46 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertopäivä 40 menossa ja puhdasta negaa näyttää edelleen. Kyllä nyt alkaa olla toivo menetetty. Olen valmistautunut tädin vierailuun. Oireetkin on aika lailla loppuneet. Kai mulla oli joku valeraskaus niin kuin eläimillä voi olla... Joudun varmaan suuntaamaan suoraan maaliskuisiin, kun mulla on niin jumalattoman pikät kierrot...

Essi78

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuiset on kyllä ollut ankea pino. :( Taas täällä on inhottavia uutisia. Heti mun ja Lastwishin jälkeen.

CalZal - Pahoitteluni. On inhottavaa, kun jo ehtii niin paljon toivoa.. Tsemppiä!

Ketä muita oli?? Taisi joku olla vielä jos toinenkin jolle se hemmetin ämmä oli tullu vierailulle. Pahoittelut kaikille!

Aamun_kuiskaus ja Allu - Teille molemmille kaikkea hyvää! Toivottavasti pikkuiset jaksavat olla mukana loppuun asti. Ehkä vuodot ovat tosiaan sitä alkuraskauden vuotoa. Pitkiä hermoja teille molemmille.

An-nuliinalla ja Mariella tais ainakin olla viho viimeiset, mutta sitäkin piinallisemmat päivät. bdbdbdbd!!

ON: Pahin pettymys on ohi ja suurimmat itkut on itketty. Mies oli onneksi ihana ja jotenkin superempaatinen. Oli sillekin kova pala, kun haamujen jälkeen se verenvuoto kuitenkin tuli. Sekin oli tosi surkeana. Mutta nyt me on noustu ylös ja jatketaan treenejä uudella tarmolla! :)

Meitsi häipyy nyt helmikuisiin. Paitsi et varmasti käyn vielä lukemassa teidän viimeisten piinailijoiden kuulumisia sekä tarkkailemassa plussanneita.. :)

- Paaru kp 3/ jotain 27 ja 33 väliltä ilmeisesti???

Vierailija
44/46 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tuohon viestiini laittaa, että vielä suurimmat kiitokseni teille kaikille empatiasta, jonka olen saanut lukea viesteistänne. Olette ihania! :)

- Paaru

Vierailija
45/46 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein sitten tämän kierron viimeisen testin ja aivan puhdas nega, ei pienintäkään havaintoa mistään haamuista..:(

joten tää tais olla tässä, siirrynpä taustalle odottelemaan tädin tuloa ja siirrän luuni helmikuisten listalle.

kiitos taas tästä kuukaudesta kaikille, on se aina niin mukavaa tsempata ja jännätä yhdessä!

marie kp29/26-29 yk 4 (TULE JO TÄTI!!että uusi kierto voi alkaa..)

Vierailija
46/46 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera taustailija täällä...

Hobbie: Tuosta sinun yöhikoilusta, (anteeksi pirut seinillä) mulle on ilmaantunut tämän kevään aikana kans yöhikoilua, mutta se merkinnyt aina menkkojen alkua. Oon aatellu, että se vois liittyä ruumiinlämmön laskuun vähän ennen tätiä. (Äh, nyt tuli mulle pahanilmanlintu-olo, sori!)

H-M kp 20+?/ tätiä odotan tälle viikolle tai kahen viikon päästä (sekaisin ovisoireista)