Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***TAMMITOIVEET**vk20**to-su***

17.05.2007 |

katotaan alkaako uus pino :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, nii onnistuin avaamaan uuden pinon :)

Kiitos neuvoista (ööö...kukas se olikaan?!) kumminkin kiitokset avusta :) heh

OOTTAKEE KAIKKI MUAKIN, MIEKI HALUUN MUKAAN :)))) siis oottakee sillä bussilla *alkaa jo pikkuhiljaa pakkaileen kamojaan*

mut nyt soffalle rauhottuun ja huomenna taas töihin ja viiminen näyttö :) jaiks!!!

an-nuliini

Vierailija
2/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ollutkaan yhtään vaikeeta?;)

Ja bussi on parkissa aina siihen asti, kunnes viimeinen tammitoivoilija on saanut sen plussan +++++ bdbdbdbdb

Hyvää viimeistä näyttöä sinulle an-nuliini, toivottavasti kaikki menee hyvin!

-Allu ja Jänis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit edelleen ihan yhtä kipeät ja kohdun seutua on vihlonut pitkin päivää. Miksi se plussa ei voinu jo ilmestyä... Pitäisköhän testata välillä eri merkkisellä testillä! Varmaan mulle on sattunut viallinen erä noita Aconeita....heh, toiveajattelua!

Essi78 (kp37)

Vierailija
4/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Allu ja lastwish jos odotatte sen bussin kanssa meitä:)

Essi toivon sulle pikaista plussaamista, monta päivää sun kierto yleensä onkaan?

Plussapuhureita myös Marielle ja annuliinille kovasti!!! Ja annuliinille onnea viimeiseen näyttöön!

ON: Kp 25/27 ja tänään selvä nega, ei tainnut onnistaa:( Toisaalta myöhäisen ovisajankohdan(?) vuoksi minä hassu vielä kuitenkin elättelen toiveita..

Vierailija
5/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaisit jo nyt, minun mieliksi! Tai viimeistään perjantaina! Jännitän niin kovasti sun puolesta :) Toivottavasti plussa tulee!

t. fanny helmikuisista

Vierailija
6/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän bussin ovia auki edelleen, jotta saisitte kaikki nyt tulla mukaan. Joko laukut on pakattu?? Ei kannata välittää sitten huonovointisesta matkaseurasta, kyllä tässä henkiin jäädään ;)

Lastwish 5+1

Vierailija
7/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuisille jännäysseurasta ja vertaistuesta. Kyllä kirpaisi, kun kaikkien mahdollisten oireitten ja haamun jälkeen täti saapui paikalle. Nyt oon pari päivää vaan keränyt voimia seuraavaan yritykseen. Mies on ollut ihana ja pohti jo koska ovuloin. Ettei oo työreissulla ;).

Ovistikut on tilattu ja ens viikolla saa jo toivoa ovisplussaa. Kyllä tää tästä. Pelottaa vaan, että joka kuukausi tulee tollasia oireita. Aika rankkaa olis...

Onnea Allu! Mahtava juttu. Saat nyt hetken odotella niitä silosääriä =). Tuskin kuitenkaan panet pahaksesi!

Ja Lastwish. Sait pitkälle piinailuille toivotun tuloksen. Onnea!

Ja tädin yllättämät: Pahoittelut! Napataan kaikki porukalla ne helmet!

Kiitos vielä Tammikuiset ja hyvää jatkoa kaikille.

AnniHelen@ Kp 3

Vierailija
8/46 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lastwishin kanssa kuumeilin aikaisemmissa pinoissa, oon aina käyny välillä kurkkimassa täällä kuumepuolella ja melkein tipan aina tirauttanu plussista. Plussatuulia kaikille puhallan++++++++

P-M 9+5 (vajaan puolen tunnin kuluttua)

Vierailija
9/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tsemppiä sinulle helmen kalastukseen! Mukava kuulla, että olette jo täysillä suunnittelemassa uuden kierron oviskuvioita, ihanaa =)

Varmaan käyn lukemassa kuulumisianne myös helmikuisissa, niin mukavaa porukkaa tammitoivojissa oli, harmi vain, että niin moni tippui...

Mutta kiitän omastakin puolesta kaikkia, kiva oli kanssanne turista!

-Allu ja Jänis

Vierailija
10/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on taas lyöty halolla päähän, aamulla vessassa sain pyyhkiessäni ruskean pienen veriviirun joten varaudun jälleen kerran pahimpaan :EEE Päivän aikana varmasti selviää tulenko muiden tippuneiden kanssa helmikuisiin vai saanko jäädä tammimammoihin. Tämä tuntuu taas niin perkeleen epäoikeudenmukaiselta :F

Lastwish 5+ tai täti jyrää tämänkin pienen matkalaisen

Vierailija
11/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein aamulla testin ihan oman mielenrauhani vuoksi ja siihen ilmestyi haamujen haamu!!?? piti oikein monta kertaa hieroa silmiään että mitäs mitäs, kuvittelenko, mutta ei, kyllä siinä näkyy haalean hailakka viiva!

apua! nyt jännittää :O

täytyis jaksaa odotella pari päivää että onko tää nyt vaan sellanen " vale-viiva" vai onko tuolla mun masussa oikeesti joku pieni elämä <3

mulla ei edes ole mitään erityisiä oireita ja siksi vähän pelottaakin innostua vielä..täytyy käydä ostamassa pari testiä kaappiin ja kärvistellä pari yötä..

voi pitäkää mule sitä bussin ovea auki vielä, joohan :D

Lastwish : täällä ollaan kaikki ulkonevat osat ristissä ja toivotaan sun pikkuselle ihmeelle tarrasukkia ja paljon liimaa!!

hämmästynyt marie kp26/26-29 yk 4

Vierailija
12/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin ja kovaa, helmikuisiin menen :´(

Vierailija
13/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oikein, ei sitten millään :(

paljon halauksia ja voimia sinne (((((halaa)))))

Vierailija
14/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Ei elämä saa kiusata tuolla tavalla! Halauksia miljoona kiloa! Mua itkettää.

- Paaru

Vierailija
15/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwish: Epäoikeudenmukaisuudella ei siis ole rajoja. Olen todella pahoillani. Voimia ja jaksamista helmikuisiin!

Allulle onnittelurutistus ja pikkuiselle paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia!

Alkaa porukka vähän pienetä. Voi kun saisi itsekin hypätä siihen masunkasvattajien bussiin...

ON: Parina päivänä on tullut muutama veritippa, mutta valkovuotoa ei lainkaan. Oliko se niin, että se valkkarin loppuminen olisi hyvä merkki? Pahaa oloa on ilmassa, mutta en tiedä onko se sellaista raskauspahoinvointia vai jotain muuta. Alavatsa tuntuu kummalta, kai se täti siellä koputtelee... Tissit ei enää ole ollenkaan turvoksissa. Kaipa se oikea bussivuoro onkin tuo helmikuisten suuntaan vievä :(

Pitäisiköhän kuitenkin hakea testi viikonlopun varalle kotiin... Huomenna pitäisi tädin tulla jos olisi viime kierron aikataulussa.

Yritetään nyt ylläpitää hyviä plussatuulia täällä hännillä ++++++++

Popin äiti kp 26/27-32 yk1

Vierailija
16/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavia oireita oli, mutta se tavallinen tarina, täti saapui ajallaan..

Paljon onnea plussanneille, plussatuulia piinailijoille ja pahoittelut negan ja tädin jyräämille, helmikuisissa sitten tavataan, vaikken kyllä ketään täältä sinne tervetulleeksi toivottelekkaan..

Ja lastwish..voimahalaus...

-poco kp1/32 yk4 alussa..

Vierailija
17/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja onnea helmenbongaukseen!!

Tätiä tässäkin odotellaan ja malttia haetaan raskaustestihankintoihin.... Ikävästi juilii jo.

Vierailija
18/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vähän tuhruttaa ruskeaa vuotoa äsken. Saas nähdä muuttuuko ihan kunnon vereksi. :' ( Itkettää.

- Paaru

Vierailija
19/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee verta jo kunnolla eli ei enää toivoa. Eikä edes mitään kirkasta, vaan ihan kuukautisverta lisukkeineen kaikkineen. Itkettää kamalasti. :(

- Paaru

Vierailija
20/46 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuntuu olevan niiiiiiin huono päivä :( Halauksia ja voimia uuteen yritykseen.