Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUN ELÄMÄ ON IHAN SEKAISIN, haluan pois:((((

Vierailija
17.05.2007 |

ensinnä positiiviset asiat. mullaon kaksi ihanaa lasta, perhe, koti ja kaikki.

käyn töissä. olen tehnyt sijaisuuksia yli vuoden pätkityillä sopimuksillä, melkein kaikki viikonloput töissä, joten perheelle ei ole ollut aikaa, tai no lapsille on, mutta ei miehelle eikä koko perheelle koska teen vuorotyötä ja mies päivätyötä. joten kuten arvata saattaa, parisuhdetta ei enää ole, melkeen voi kysyä mitä parisuhdetta?? ennen käytiin joskus jopa yhdessä ulkona, enää en edes osaisi vaivaantumatta lähtä mieheni kans minnekkään, esim. baariin. käymme siis erikseen, silloin kun käydään.

olen väsynyt, töissä on ahistavaa, väsyttävää ja raskasta, tuntuu että työpäivien jälkeen olen kuin joku kamala kotka, liekö lapsetkaan kohta enää tuntee äitiänsä.. tiedän, olen väsynyt, uupunut, stressaantunut. monesti työpäivän jälkeen vaan itken ja itken... ja suunnittelen jo miten päätän päiväni, mutta eihän musta oo siihenkään

Mua pitää kasassa toistaiseksi miespuolinen ystävä (tai ehkä jopa enemmän) jos sitä ei olisi, olisin jo ihan hukkunut näihin ongelmiin, sille olen niistä puhunut ja hän ymmärtää, onhan sillä samantapainen tilanne meneillään. Joo olen ihastunut, ja se on molemminpuoleista, en tiedä todellakaan mitä teen. en halua olla pettäjä, huono äiti ja kokoajan väsynyt. pääkaupunkiseudulla olen lääkärissä käynyt oireineni, otattivat verikokeet ja se siitä, jatkosta ei ollut puhetta joten tässä tilanteessa edelleen. yksityiselle ei varaa.

Tehkää joku mulle palvelus, ja päästäkää mut tästä paskasta elämästä.

tee nuori äiti joka tuntee olevansa tien päässä....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat hengähdystauon työelämästä ja sisältöä elämääsi.

Vierailija
2/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuulostaa ihan samanlaiselta kuin minun tilanteeni, t. tyttö itärajalta...

ihan kuin olisi oma kirjottamani :(

joten et ole yksin, auttaa en vain osaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet henkisesti niin väsynyt!!!

lapset viet kuitenkin päiväksi tarhaan, että saat nukkua!!!

Miehesi voisi tulla vaikka ruokatunnilla " päiväunille" ...

Työ on tärkeää, mutta ei se saa olla koko elämä, varsinkin kun sinulla on mies ja lapset!

Koeta hyvä ystävä löytää se mies ja parisuhde äkkiä uudelleen, jos ei kummempaa syytä ole suhteen loppumiseen!!!

Maailman suurin rikkaus on rakkaus!!!

Vierailija
4/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisia ja rakastumisia tulee, mutta ne ovat ohikiitäviä asioita.

Mitä sitten jos uuden kanssa alkaisit kimppaan, ei ne sun ongelmas sillä ratkeasi. Kunnioita avioliittoasi ja miestäsi ja nosta kissa pöydälle. Ei ne asiat murehtimalla parane vaan kannattaa ryhtyä toimeen. Kukaan sun elämääsi ei muuta ellet itse sitä halua ja tee.

Vierailija
5/5 |
17.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne itsellä aika sama kuin sinulla. Ainut vaan että menin tän miehen kanssa piemmälle, ja nyt sitten hylkäs mut toisen vuoksi kokonaan. Joudumme olosuhteiden pakosta olemaan tekemisissä tulevaisuuessakin, eikä mulla ole lupa surra tätäkin menetystä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme