Anoppi tulee kohta
Möläyttelevä ihminen, jolla ei ole minkäänlaista suodatuskykyä siitä, miten loukkaavia asioita ilmoille päästelee. Lohkaisee ikävästi niin omille tyttärilleen kuin muillekin naispuolisille erityisesti ulkonäköasioista, pojat saavat jostain syystä olla ihan sellaisia kuin haluavat. Millähän sitä taas kestää? Pitäskö ottaa muutama valkkarilasillinen pohjaksi?
Kommentit (22)
Kerro hänelle vitsi: Mikä herättää miehessä ristiriitaisia tunteita? Näkee anoppinsa peruuttavan miehen uudella volvolla kohti rotkoa (tai jtsp). Meillä anoppi suuttui tuosta, eikä ole vähään aikaan näkynyt kylässä.
Mä kyllä sanon aina heti jos anoppi tai yhtä lailla oma äiti sanoo jotain loukkaavaa kenelle hyvänsä.
Minulla oli samanlainen anoppi. Vanhat ihmiset eivät enää muutu tai muuta tapojaan, sanoit mitä tahansa. Minä otin huumorilla, naureskelin itsekseni, että mitä se vielä keksii. Oman tyhmyytensä vain näyttää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli samanlainen anoppi. Vanhat ihmiset eivät enää muutu tai muuta tapojaan, sanoit mitä tahansa. Minä otin huumorilla, naureskelin itsekseni, että mitä se vielä keksii. Oman tyhmyytensä vain näyttää kaikille.
Kysypä millaista puolisosi sisaruksilla on ollut äitinsä kanssa. Joku voi vastauksellaan yllättää.
Terkuin Syntipukki
Sinä saat päättää tuleeko vai ei.
Jos sinun kotisi.
Olis kyllä kiva, jos anoppi edes joskus kävisi. On aina ollut etäinen, ei tule edes kutsuttuna kylään. Ei ikinä kysele meidän tekemisiä eikä koskaan edes kerro muille, että pojallaan on perhe. Mutta ei toisaalta ikinä puhu minulle mitään ilkeää, kai siitä pitää olla tyytyväinen.
Anoppi on mökillä, me pyydettiin päästä edes yhtenä päivänä uimaan (jos ei uskalla päästää meitä keskenään mökille), mutta vastaus oli ehdoton ei, kuulemma meidän perheelle helpompi mennä kaupungin uimarannalle, kun sinne pääsee bussilla.
Anoppi tulee kohta - joko se huohottaa? :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kestää?
Mun Äiti on sellanen että kaikki pitää tehdä juuri niinkuin hän tykkää, se on ainoo oikee vaihtoehto. Nalkuttaa ja rähisee koko ajan. Vieraatkin lakkasivät käymästä kun eivät enää kestäneet. Nyt aattelin että ihan tarpeeksi oon itekin kestänyt, en mene enää kylään. Isä joi ittensä kuoliaaksi ja nyt veli tekee samaa. Onko tyytyväinen jos määkin joisin itteni kuoliaaksi? N59
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kestää?
Mun Äiti on sellanen että kaikki pitää tehdä juuri niinkuin hän tykkää, se on ainoo oikee vaihtoehto. Nalkuttaa ja rähisee koko ajan. Vieraatkin lakkasivät käymästä kun eivät enää kestäneet. Nyt aattelin että ihan tarpeeksi oon itekin kestänyt, en mene enää kylään. Isä joi ittensä kuoliaaksi ja nyt veli tekee samaa. Onko tyytyväinen jos määkin joisin itteni kuoliaaksi? N59
Ei tarvitse olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kestää?
Olet jo niin iso tyttö, ettei sun tarvi orjailla äidillesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää kestää?
Koska mies haluaa tuottaa äidilleen iloa? Eikä tuota niin usein onneksi tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Sinä saat päättää tuleeko vai ei.
Jos sinun kotisi.
Yhteinen huvilahan tämä on miehen kanssa. En halua olla hankala kun ei tätä nyt sentään koko ajan tarvitse sietää. Minimoin anoppitapaamiset, mies hoitaa äitinsä asioita kun täällä paikkakunnalla käydään.
Mutta siitä ei pääse mihinkään, että anopin naamankin näkeminen viituttaa, saati ne möläytykset. Lasten puolisotkin on ihmetelleet että eikö se yhtään ajattele mitä suustaan päästelee...
Sinähän sen päätät, sun elämä.